Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@22:01:34 GMT

مفقودی ۲۰ صهیونیست در حادثه ریزش ساختمان در آمریکا

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۹۵۷۸

مفقودی ۲۰ صهیونیست در حادثه ریزش ساختمان در آمریکا

به گزارش فارس، منابع خبری آمریکایی خبر دادند که ساعت ۶ صبح روز پنجشنبه به وقت گرینویچ به دلایلی نامعلوم یک مجتمع مسکونی در ایالت فلوریدای آمریکا فرو ریخته است که در پی این حادثه، ده‌ها تن مفقود شده‌اند.

بر اساس گزارش شامگاه پنجشنبه وبگاه شبکه صهیونیستی «آی۲۴»، وزارت خارجه این رژیم اعلام کرده است که ۲۰ تن از افرادی که در ریزش این مجمتع مفقود شده‌اند، «تابعیت اسرائیلی» دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده است که «ماور الباز» سرکنسول تل‌آویو در میامی در گفت‌و‌گو با شبکه عبر‌ی‌زبان «کان» در خصوص مفقودشدگان گفته است: «روشن است که آن‌ها مقیم آمریکا بوده‌اند و برخی از خانواده‌هایشان در انتظار اخبار بدی هستند».

طبق این گزارش، «چارلز برکت» شهردار شهر «سرفساید» در این خصوص بیان کرده است که بخشی از ساختمان ساعت ۲ صبح به وقت محلی به دلایلی نامعلوم فرو ریخت.

وی اضافه کرد: «تصور آن واقعا دشوار است». آی۲۴ همچنین به نقل از شاهدان عینی خبر داد که پس از فرو ریختن ساختمان غبار بزرگی به شکل توده ابر به آسمان برخاست و علت همچنان نامعلوم است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که برخی منابع عبری‌زبان از جمله روزنامه «یدیعوت آحارانوت»، امروز، گزارش دادند که ۳۴ تن از مفقودشدگان یهودی هستند.

بر اساس گزارش منابع آمریکایی، در پی این حادثه، ۵۵ واحد آپارتمانی تخریب شده است.

طبق گزارش‌ها، گرچه ده‌ها نفر از ساختمان‌ تخلیه شده‌اند؛ اما همچنان بین ۵۱ تا ۹۹ نفر سرنوشت مشخصی ندارند 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه اصفهان از خارج از کشور اتفاق افتاده است یا داخل؟

به گزارش همشهری آنلاین ، این منابع تاکید کردند: پدافند هوایی در برخی نقاط مثل اصفهان و تبریز، اقدام به شلیک کرده اما این موضوع به دلیل حساسیت بالای پدافند بخاطر وضعیت فعلی و در اثر «احتمال» رویت برخی ریزپرنده‌ها بوده است.

همچنین منابع آگاه به تسنیم گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان نیز در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

کد خبر 845508 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه استان اصفهان

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • وقوع حادثه امنیتی مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • پایان حادثه امنیتی نزدیک ساختمان دیپلماتیک ایران در پاریس
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس +فیلم
  • حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس/ بازداشت عامل حادثه
  • حادثه اصفهان از خارج از کشور اتفاق افتاده است یا داخل؟
  • ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان