Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل مترو تهران از افتتاح ۸ ایستگاه و ۵ ورودی جدید مترو تا پایان سال خبر داد.

علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درپاسخ به پرسشی مبنی براینکه آیا مدیریت شهری دوره ششم امکان تغییر برنامه بهره برداری از ایستگاه‌های مترو در شش ماهه دوم سال را دارد یا خیر، بیان کرد: قطعاً هر کسی که شهردار تهران شود، توسعه مترو جزو اولویت‌های او خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت شهری دوره ششم امکان تغییر در برنامه ریزی افتتاح ایستگاه‌ها و توسعه خطوط را دارد و همچنین می‌تواند نظر شهردار منتخب در تعداد و چگونگی بهره برداری از ایستگاه‌ها را اعمال کند. اما به نظر می‌رسد هرکسی که به عنوان شهردار تهران انتخاب شود از تحقق برنامه فعلی مدیریت شهری پنجم در حوزه مترو حمایت خواهد کرد.

وی ضمن اشاره به افتتاح چهار ایستگاه مترو از ابتدای امسال تاکنون، گفت: حداقل افتتاح هشت ایستگاه دیگر در برنامه ریزی ما برای پایان سال قرار دارد. همچنین پنج ورودی ایستگاه دیگر در برنامه راه اندازی است.

امام درباره توسعه خطوط مترو تهران، توضیح داد: امسال توسعه جنوبی خط ۶ به پایان می‌رسد. درحال حاضر حفاری به ایستگاه پایانی یعنی ضلع شرقی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) رسیده است . دستگاه حفار مکانیزه (TBM) باید مسیر را به سمت خط یک ادامه دهد چرا که طبق طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران، توسعه جنوبی به ایستگاه شهرری در خط یک باید متصل شود.

او با بیان اینکه کار دستگاه حفار مکانیزه به اتمام نرسیده اما درحال حاضر به ایستگاه آخر خط ۶ رسیده‌ایم، افزود: حفاری و پوشش بتنی این مسیر ۷.۵ کیلومتری، زودتر از پایان سال تمام خواهد شد.

براساس گزارش پایگاه خبری «شهر»، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره زمان کلنگ زنی توسعه خط ۳، گفت: در تلاش هستیم تا کلنگ زنی آن حداکثر تا پایان تیر ۱۴۰۰ صورت گیرد./ ایسنا

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پایان سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، طی روزهای اخیر، مرگ مشکوک پسر جوانی در ایستگاه مترو سرسبز از سوی ماموران پلیس به محسن اختیاری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امورجنایی، گزارش داده شد.

بیشتر بخوانید: قتل هولناک نو عروس با ۲۰ ضربه چاقو در بازار

با اعلام این خبر، تیم جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد پسر جوانی را مشاهده کردند که قربانی یک حادثه مرگبار شده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت هنگامی که پسر جوان روی لبه ایستگاه مترو ایستاده و منتظر بوده هنگام رسیدن قطار به پایین سقوط کرده و پس از برخورد به کام مرگ فرو رفته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی و اقدامات اولیه، ماموران پلیس ماموریت پیدا کردند تا با بازبینی دوربین‌های ایستگاه و بررسی‌های تخصصی، تحقیقات خود را در رابطه با این حادثه مرگبار ادامه دهند.

با دستور بازپرس جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227955 برچسب‌ها اخبار حوادث متروی تهران

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد
  • وزارت کشور و شهرداری تهران، صلاحیت یکدیگر را برای واردات واگن مترو قبول ندارند / سفارشی که ۷سال پیش به چینی ها داده شده، بلاتکلیف است
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز