Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، محمد مهدی صفری ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان املش گفت: برای تامین آب ۲۹۰هکتار از شالیزار‌های ۳ روستای چهارده علیا، چماقستان و پائین محله نرکه از بخش مرکزی املش، سه حلقه چاه عمیق با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه حفر و تجهیز شده که تجهیز چاه آب کشاورزی روستای پائین محله نرکه هنوز تکمیل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود : شهرستان املش ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار شالیزار دارد که آب مورد نیاز آن از رودخانه‌های پلرود، شلمانرود، کیارود و رودخانه جورکاسر و ۱۷ حلقه چاه عمیق و همچنین آب ذخیره شده در ۸۵ پهنه آب بندان در فصل زراعی تامین می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام /م.ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی شالیزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • نشاکاری ۲۵ درصد شالیزار‌های محمودآباد
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • رفع مشکل آب در شهربنت و ۲۷ روستای نیکشهر
  • شخم اولیه ۶۲ درصد از شالیزار‌های گیلان
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد