Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – سایت رسمی باشگاه استقلال، امروزخبری مبنی بر اینکه تیم استقلال در عمان به مصاف الهلال می‌رود، در برخی رسانه‌ها منتشر شد که به این وسیله تکذیب می‌شود.

احمد مددی مدیرعامل استقلال درباره میزبانی از الهلال گفت: نامه‌ای مبنی بر میزبانی ما برابر الهلال در زمین بی طرف از سوی AFC به باشگاه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ابتدا همه تلاش خود را می‌کنیم که این مسئله منتفی شود و در تهران میزبان الهلال باشیم، اما اگر این اتفاق روی ندهد، با هماهنگی مجیدی، از الهلال در دوبی میزبانی می‌کنیم و گزینه ما برای میزبانی کشور امارات و شهر دوبی خواهد بود. بیشتر بخوانید: سخنگوی AFC: استقلال و تراکتور در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود/ در مورد ایران و عربستان فیفا تصمیم می‌گیرد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال احمد مددی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش مدیریت بحران در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدعلی ملک زاده با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر صدور هشدار نارنجی و تشدید سامانه بارشی برای سوم و چهارم اردیبهشت ماه گفت: مدیریت بحران آماده باش است.

وی همچنین در خصوص احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های استان هشدار داد.

ملک زاده با بیان اینکه منطقه اثر مخاطرات احتمالی در سراسر استان یزد پیش بینی شده است، اظهار داشت: به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه‌ای استان در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار می‌دهیم که از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها اکیداً خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد افزود: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ گاهی وزش باد خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات از مردم عزیز می‌خواهیم از فعالیت‌های کوه نوردی به ویژه صعود به قله‌ها پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد
  • اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب
  • ختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!