Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:43:39 GMT

رئیس چمهور باید ریشه سهم خواهان را ازاساس بر کند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۹۸۹۱

رئیس چمهور باید ریشه سهم خواهان را ازاساس بر کند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: سیل لابی گری برای کسب جایگاه مدیریت در دولت آینده شروع شده ولی ملت از دولت منتخب می‌خواهد تا با کنار گذاشتن تندخواهان که جز تنگ نظری، فحش و کوته بینی چیز دیگری بلد نیستند کنار بگذارد و به آنها میدان ندهد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور منتخب به صراحت اعلام کرد که دولت من بدهکار هیچ جناح و گروه و حتی فعالان ستاد انتخاباتی نیست و این بهترین دیدگاه در پیگیری مطالبات مردم و انتخاب مدیران شایسته و لایق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اردبیل افزود: مردم انتظار دارند که حجت الاسلام رئیسی معمار اقتصادی وحلال مشکلات معیشتی مردم باشد و این امر با کنار گذاشتن همه حواشی سیاسی، جناحی و حزبی میسر است.
در حال به روز رسانی…

کد خبر 5243817

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل امام جمعه اردبیل سید حسن عاملی خطبه های نماز جمعه سیدابراهیم رئیسی انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان سیدابراهیم رئیسی عکس استانها آمار کرونا دهه کرامت هفته قوه قضاییه واکسن کرونا ایلام اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه تشریح کار‌ها و اقدامات  سبب خوشنودی و رضایت بیشتر مردم می‌شود،گفت:: اقدامات مؤثر صورت گرفته در کشور باید برای مردم تشریح شود و مسئولان به مطالبات مردمی بیش از پیش توجه داشته باشند.

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان سمنان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همچنین امروز با استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی