Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام اکبری نژاد امام جمعه موقت شهرستان رودبارجنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت:انتخابات و حضور ملت قهرمان و سرافراز ایران در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری مانند جهاد در راه خداوند بود، به رغم گله مندی‌هایی که ملت نسبت به اوضاع کشور و مسائل معیشتی داشتند و به رغم همه کارشکنی‌ها و اختلال‌ها در بحث انتخابات مردم جانانه به فرمان، ولی امر و رهبرشان لبیک گفتند و با حضور کم نظیرشان پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان بدخواهان داخلی و خارجی زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:مردم بصیر ما با حضور خود نشان دادند پای آرمان‌های نظام و امام خمینی (ره) ایستاده اند و پاسبان خون شهدا هستند ،از تمام مردم، زن و مرد که هم خودشان و هم دیگران را به طرف صندوق های رای هدایت کردند و زمینه دولتی انقلابی را فراهم کردند تشکر می کنم پیروز نهایی انتخابات مردم شریف ایران هستند.

امام جمعه موقت رودبار گفت:سال‌های سال است که از انقلاب اسلامی می گذرد، اما متاسفانه با وجود تمامی خدمات هنوز فقر و محرومیتی در بین مردم جنوب کرمان از کشاورز گرفته تا سایر اقشار مردم وجود دارد، این مردم از کمترین حقشان در این شهرستان برخوردار نیستند این مردم همیشه پای نظام بودند و وفاداری خودشان را ثابت کردند و دولت باید از این مردم حمایت کند.

حجت الاسلام اکبری نژاد گفت:هفتم تیر شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه را گرامی می داریم تقدیر و تشکر می کنیم از دستگاه قضایی رودبار جنوب و از تک تک مسئولان پرتلاش قضایی و آرزوی موفقیت و سربلندی برای آنها داریم.

امام جمعه موقت رودبار افزود:قیامت روز غربت است و هیچکس نمی‌تواند به دیگری کمک کند، زیرا در قیامت نزدیکترین افراد آدم از آن‌ها گریزانند هیچکس بار گناه دیگری را بر دوش نمی گیرد دنیا طلبی و محبت دنیا همراه با فریب شیطان باعث می شود که انسان در قیامت به مشکل جدی برخورد کند باید نسبت به مسائل دنیوی و هم نسبت به مکر و حیله شیاطین هوشیار باشیم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فیضی صبح سه شنبه در دیدار با امام جمعه مشگین شهر اظهار کرد: معضل کشتار غیر مجاز دام در برخی از محورهای مواصلاتی و روستاهای گردشگری منطقه و تعدد پرونده های ارجاعی به مراجع قضایی در این زمینه جدی است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده دامپزشکی در این راستا ملموس است از امام جمعه مشگین شهر خواست؛ با استفاده از تریبون نمازجمعه در راستای آگاهی دهی به شهروندان و توصیه به مردم در راستای عدم خرید گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز دام، دامپزشکی را یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: رفع معضل کشتار غیر مجاز دام علاوه بر فرهنگسازی نیازمند عزم و اراده جدی، خیزش عمومی و همکاری تمامی دستگاه های مرتبط حوزه سلامت است.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: اگر دامپزشکی به تنهایی در میدان عمل باشد و دیگر دستگاه ها همکاری نکنند کار به جایی نخواهد رسید و راه به جایی نخواهیم برد.

فیضی با تقدیر از امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان در حمایت های بی دریغ از دامپزشکی گفت: در این مسئولیت سنگین همواره خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر شما می دانیم.

در این دیدار امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به اینکه دامپزشکی جایگاه ویژه ای در حوزه سلامت عمومی جامعه دارد، اظهار کرد: دامپزشکی را به عنوان یک مجموعه تلاشگر در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه می شناسیم

حجت الاسلام رضا باوقار افزود: با توجه به ظرفیت دامپروری مشگین شهر اقدامات دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه اعتماد عمومی را افزایش و احساس امنیت در مردم را بالا برده است.

وی با تاکید بر درک کامل از جایگاه حساس و خطیر مسئولیت به عنوان یک امانت الهی گفت: سفارش می کنم به صورت هدفمند به دنبال ارتقای بیش از پیش سطح خدمات رسانی به مردم باشید و این ویژگی در مدیران دامپزشکی وجود دارد.

کد خبر 6086172

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است