Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد فعالیت در دستگاه قضا را حساس و  مهم دانست و اظهار داشت: قضات رسالت سنگینی بر دوش دارند و باید در مبارزه با فساد مر قانون را اجرا کنند.

وی افزود: دستگاه قضایی در مبارزه با مفسدان مسیر را خوب پیش گرفته که امید است این راه را با قاطعیت تمام تا زمانی که ریشه فساد در کشور خشکانده شود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بروجرد بیان کرد: از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست می شود به  فرمایش مقام معظم رهبری توجه کنند و با حمایت از مدیران اجرایی زمینه خدمت بیشتر آنها را فراهم کنند.

حجت الاسلام حسینی ضمن تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه در کشور اضافه کرد: کسانی که در انتخابات رای لازم را کسب کردند بدانند با کسب رای به عزت نمی رسند و عزت و اقتدار آنها به رفتار و عملکردشان وابسته است.

وی یادآور شد: ملت ایران برغم شیوع ویروس کرونا و تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم از انتخابات با مشارکت گسترده و با انتخاب شایسته خود فردی مومن را انتخاب کردند و همه می دانند رییس جمهور منتخب در منطقه اهل سازش و ثروت اندوزی نیست و اعتقاد به مبارزه با فساد دارد.

برچسب‌ها بروجرد ستاد اقامه نماز کشور لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد ستاد اقامه نماز کشور لرستان بروجرد ستاد اقامه نماز کشور لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال 

آفتاب‌‌نیوز :

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران و رئیس مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی ضمن اشاره به تأکیدات رئیس عدلیه پیرامون مقوله مبارزه با فساد در جلسه اخیر شورای عالی قوه قضائیه گفت: یکی از شاخص‌های اصلی دوره تحول و تعالی در دستگاه قضا رویکرد علمی، تخصصی و به‌دور از جنجال در زمینه مبارزه با مفاسد است که این مهم بارها و بارها مورد تاکید ریاست قوه قضائیه نیز قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برخی از توفیقات مجموعه قضائی استان تهران و مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی عنوان کرد: خوشبختانه در استان تهران در حوزه مبارزه با مظاهر فساد اقتصادی اقدامات خوب و قابل توجهی صورت گرفته است؛ به‌طوری که صرفاً در نتیجه اقدامات مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی از ابتدای آذرماه سال ۱۴۰۰ تا آذرماه سال ۱۴۰۲ مجموعاً مبلغ ۵۳۸ هزار و ۶۱۸ میلیارد و ۳۶۰ میلیون و ۱۰۴ هزار ریال و ۵۰ میلیون درهم در حق مالباختگان و بیت‌المال مسترد شده است.

وی با اشاره به وصول هزار و ۷۵۴ میلیارد و ۵۱۷ میلیون و ۷۲۲ هزار ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌ها و اقدامات دستگاه قضا در بازه زمانی یاد شده عنوان کرد: دستگاه قضا در عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی با استرداد حقوق بیت‌المال در پرونده‌های مختلف به‌نحو قابل توجهی یاری‌دهنده دولت در وصول مطالبات خود بوده است.

القاصی ضمن اشاره به توفیقات دستگاه قضا در سال گذشته در زمینه استرداد حقوق بیت‌المال و اجرای عدالت در پرونده‌های مهم و شناخته شده مفاسد اقتصادی پس از گذشت چند سال عنوان کرد: واکاوی در پرونده‌های مفاسد اقتصادی حاکی از این است که بعضاً خلاءها، کاستی‌ها و رویه‌های نادرست سبب سوءاستفاده اشخاص سودجو و ایجاد بستر فساد اقتصادی می‌شود؛ لذا در کنار مبارزه علمی و تخصصی با مظاهر فساد، احصا و انسداد گلوگاه‌های فساد در فرایند کاری سایر دستگاه‌ها از جمله بانک‌ها نیز به‌عنوان یک امر مهم و ریشه‌ای مورد پیگیری قرار گرفته و می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در پایان ضمن اشاره به پیگیری مطالبات ریاست دستگاه قضا مبنی بر مبارزه علمی و حرفه‌ای با مفاسد و پرهیز از سیاسی‌کاری و جناحی‌گری و اقدامات شعاری در مبارزه با فساد خاطرنشان کرد: دادگستری کل استان تهران به‌عنوان یک اولویت در سال جاری پیگیر تأکیدات رئیس دستگاه قضا در این عرصه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آذر ۱۴۰۲؛ مبارزه با فساد با طعم چای دبش/ پروژه آخر: تطهیر ساواک جهنمی
  • تأثیر قانون شفافیت مالی در انتخابات مجلس از زبان دادستان کل کشور
  • کسانی که می‌گویند احزاب وارداتی و غیربومی هستند، تاریخ سیاسی ایران را نخوانده‌اند
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • پیشنهاد ادغام مراجع نظارتی دولت
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال 
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد/ لزوم کاهش زمان دادرسی و تکریم ارباب رجوع
  • اخبار سیاسی ۶ فروردین؛ حکم دیگر رهبر انقلاب برای روزه‌داران/تاکید رئیسی بر جلوگیری از رخنه فساد
  • تجمع مردم بروجرد در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی