Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ اظهار داشت: با همه تلاش‌هایی که دشمنان برای عدم حضور در انتخابات کردند و حتی تخمین زدند که ۲۰ درصد مردم هم شرکت نمی‌کنند، حضور آگانه و بصیرانه مردم نقشه دشمنان را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفتار کسانی که در انتخابات شرکت نکردند را نمی‌توان اعراض از نظام تلقی کرد

وی با بیان اینکه رفتار کسانی که در انتخابات شرکت نکردند را نمی‌توان اعراض از نظام تلقی کرد، ابراز داشت: خیلی‌ها اعتراض داشتند و خیلی‌ها نیز به دلیل کرونا و سختی‌های کرونا را دلیل عدم حضورشان اعلان کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اکثریت مردم با نظام هستند، ادامه داد: البته در شعب اخذ رأی در استان اصفهان اختلالاتی در ساعات اولیه وجود داشت و مردم مدت زیادی در صف‌های طولانی بودند اما مردم صبوری کردند.

تعدد احکام در ستادهای تبلیغاتی رئیس جمهور منتخب شایسته نبود

وی با بیان اینکه در ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور منتخب در استان‌های کشور و به ویژه استان اصفهان احکامی را برای افراد مختلف صادر کرده بودند، افزود: این احکام متعدد بود و این امر بدون هماهنگی با مراکز استان‌ها و ائمه جمعه بود که انتظار داریم این رفتار تکرار نشود.

آیت الله مهدوی با بیان اینکه در اصفهان ۳۶ تشکل انقلابی با هم هماهنگ شده و یک لیست را ارائه دادند، گفت: علما نیز از این لیست حمایت کردند، من نیز از لیست حمایت کردم هر چند به برخی از افراد این لیست اشکالاتی وارد است.

اعضای شورای منتخب باید عمل جهادگونه و خالص داشته باشند

وی با بیان اینکه اعضای شورای منتخب باید عمل جهادگونه و خالص داشته باشند، ادامه داد: این افراد باید خادم همه مردم باشند، اقدامات آنها اندیشه ورزانه باشد، نیازهای شهر را احصاء کنند، استفاده از همه نقاط و فرصت‌ها داشته باشند و استفاده از رقبا در بخش‌های مختلف مدیریتی را نیز در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه استفاده از رقبا باید در دستور کار اعضای شورای شهر اصفهان باشد، گفت: رقبا مدیران شایسته‌ای دارند که باید از آنها استفاده شود.

اعضای شورای منتخب شهر عملکرد خود را با شورای قبل مقایسه نکنند

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر منتخب اصفهان نباید خودش را با شورای گذشته مقایسه کند، ابراز داشت: باید در عمل شیرینی خدمت را به مردم نشان دهند و ضعف دیگران را بزرگ نکنند.

آیت الله مهدوی با بیان اینکه همه باید به فکر خدمت به مردم باشند، ابراز داشت: به همه مردم و گروه‌ها توصیه می‌کنم که با تمام شدن انتخابات باید کینه‌ها را از دل بزدایند چرا که این کینه‌ها منجر به منع استجابت دعا خواهد شد.

مذاکرات وین وقت تلف کردن است

وی با اشاره به مذاکرات وین گفت: این مذاکرات تنها وقت تلف کردن است، طرف‌های ایران گفته اند که ما چنانچه تحریم‌ها را برداریم کوتاه مدت خواهد بود، از رئیس جمهور منتخب درخواست داریم در مذاکرات کوتاه نیاید و دستورات رهبر معظم انقلاب و مصوبات مجلس را به خوبی اجرا کند.

کد خبر 5243823

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه اصفهان ابوالحسن مهدوی انتخابات 1400 مذاکرات هسته ای انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان سیدابراهیم رئیسی عکس استانها آمار کرونا دهه کرامت هفته قوه قضاییه واکسن کرونا ایلام اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی اعضای شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان گفت: اصفهان به‌عنوان یک باغ شهر مطالبه شرعی و قانونی با عنوان «حقابه» دارد، اما در بازگشایی‌های زاینده‌رود حقوق شهر محقق نشده و منجر به چند مسئله از جمله فرونشست و تهی شدن سفره‌های زیرزمینی شده است.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود رو به تعطیلی است، اظهار کرد: توقع و انتظار شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره ششم مدیریت شهری بر این بود که اتفاق خوبی برای حال مردم در استان اصفهان و مرکزیت کشور رخ دهد، به همین دلیل موضوع آب به‌عنوان یکی از مواردی که می‌توانست در بهبود شرایط اجتماعی، روحی و روانی مردم مؤثر باشد، مطرح و اقدامات خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه حمایت بیشتر از این موضوع لازمه شدت گرفتن کارهای دبیرخانه زاینده‌رود بود، افزود: شهردار اصفهان باید در این زمینه مطالبه‌گر و مجری برنامه‌های مد نظر شورای اسلامی شهر و شهرداری باشد، البته طی شش ماه گذشته تلاش‌های زیادی داشتیم، اما معتقدیم به رغم اینکه تمایل برای انجام کار وجود دارد، به هر دلیلی در انجام آن تعلل صورت می‌گیرد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه قصد من از پرداختن به موضوع رو به تعطیل بودن دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود این است که مدیریت شهری را نسبت درخواست عمومی مردم اصفهان، افزایش امید در این کلان‌شهر و رفع مشکلات معیشتی مردم، به‌ویژه بهبود وضعیت مناطق غربی و شرقی و شامل باغات و مزارع کشاورزی است، گفت: به‌نظر می‌رسد این موضوع با جدیت پیگیری نمی‌شود، توقع از مجموعه شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان این است که کار ویژه‌تری در این راستا انجام دهند.

نادرالاصلی تاکید کرد: شهر اصفهان به‌عنوان یک باغ شهر مطالبه شرعی و قانونی با عنوان «حقابه» دارد، اما در بازگشایی‌های زاینده‌رود حقوق شهر محقق نشده است و منجر به چند مسئله از جمله فرونشست و تهی شدن سفره‌های زیرزمینی شده است، ادامه داد: جاری نشدن آب در مادی‌ها، وضعیت فضای سبز و مشکلات زیست‌محیطی را دو چندان کرده است.

وی با تاکید بر اینکه این موارد حقوق مردم اصفهان است و باید مورد توجه باشد، تصریح کرد: به‌عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید می‌کنم که اگرچه شهرداری نمی‌تواند آب را جاری کند، اما می‌تواند مطالبه‌گر و پیگیر خواسته‌ها از سازمان‌ها و نهادها باشد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: توقع دارم شخص شهردار از جایگاه حقوقی و اداره حقوقی مجموعه شهرداری برای پیگیری حق خود از مبادی قضائی و حقوقی اقدام جدی انجام دهد.

کد خبر 746550

دیگر خبرها

  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود