Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@10:01:48 GMT

تقابل خاطره‌انگیز فلاح‌زاده با تیم نارنجی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۰۰۱۶

تقابل خاطره‌انگیز فلاح‌زاده با تیم نارنجی

دروازه‌بان صنعت نفت امروز برابر تیمی که ۶ فصل اخیر در آن حضور داشته، قرار می‌گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت پس از نتایج خوبی که در نیم‌فصل اول به دست آورده بود، در دور برگشت شرایط مطلوبی ر ا تجربه نکرده ولی امید زیادی دارد تا امروز که میزبان سایپا است و نفراتی همچون حامد فلاح‌زاده، گلر سابق نارنجی پوشان را در اختیار دارد، بازی متفاوتی به نمایش بگذارد و به برتری دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فلاح‌زاده قبل از شروع لیگ بیستم و پس از ۶ سال حضور موفق در سایپا و کاپیتانی در این تیم، تصمیم به جدایی از جمع نارنجی‌پوشان گرفت و راهی آبادان شد که حضورش در این تیم به نفع او و صنعت نفت بود و مشکل جدی صنعت نفت در سالیان اخیر در خط دروازه را برطرف کرد ولی امیدوار است تیمش هم در ادامه فصل شرایطی مشابه با دور رفت رقم بزند.

 

این دروازه‌بان در آخرین دیدار صنعت نفت مقابل تراکتور فرصت بازی را در جریان تساوی یک بر یک تیمش به دست نیاورد، اما با توجه به حضورش در تمرینات و انگیزه‌ای که برای تقابل با سایپا دارد، احتمالا سید سیروس پورموسوی را مجاب کند تا از فلاح‌زاده برای مسابقه امروز بهره ببرد.

 

او در دور رفت هم دروازه‌بان صنعت نفت مقابل سایپا بود و نمایش خوبی برابر تیم سابق خود داشت که امیدوار است امشب هم در تقابل با نارنجی‌پوشان نمایش موثری داشته باشد و تیمش را در رسیدن به برد پس از ۱۲ هفته همراهی کند.

صنعت نفت آبادان حامد فلاح زاده سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان حامد فلاح زاده سایپا فلاح زاده صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسین فلاح خوش مشرب دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری از ثبت نام بیش از هزار و ۶۰۰ نفر در این مرحله از آزمون خبر داد.

فلاح خوش مشرب، گفت: این جشنواره امسال به سه صورت تلفنی، مجازی و حضوری برگزار می‌شود و همه کارگران به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در همه سنین و از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کنند.

وی افزود: از هزار و ۶۱۹ نفر که در این مرحله شرکت کرده اند ۸۰۰ نفر بانوان و ۸۱۹ نفر آقایان هستند، همچنین ۱۷۶ نفر در بخش اذان، ۳۴۶ نفر در بخش حفظ جزء ۳۰، ۴۷ نفر در مداحی، ۵۴۶ نفر در بخش قرائت و ۴۴۶ نفر در بخش تفسیر حضور دارند.

فلاح ادامه داد: مسابقات امسال در رشته‌های حفظ جزء ۳۰ ویژه فرزندان، تفسیر، قرائت شامل ترتیل و صوت و لحن ویژه آقایان، مداحی و اذان ویژه آقایان و نقاشی ویژه کودکان برگزار می‌شود.

فلاح اضافه کرد: همچنین مرحله مقدماتی این مسابقات تا ۵ اردیبهشت ادامه دارد و ۵ تا ۹ اردیبهشت نیز مرحله نهایی از میان راه یافتگان به بخش نهایی بصورت حضوری برگزارمی شود. ۱۰ اردیبهشت هم برترین‌ها معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ۶۳ درصد حجم مخازن سد‌های کشور پر شد
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • قابی خاطره انگیز از اردوی مذهبی و تفریحی نوجوانان در شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر
  • افسوس مجتبی حسینی در ورزشگاه خاطره‌انگیز
  • خاطره زیدان زنده شد: کنترل شوت 75 متری! (عکس)‏
  • پیش نمایش باشگاه منچستریونایتد برای تقابل با کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس / فیلم
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد