Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:52:40 GMT

۲۵۰ بسته معیشتی بین محرومان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۰۰۵۴

۲۵۰ بسته معیشتی بین محرومان توزیع شد

قنبری گفت: ۲۵۰ بسته معیشتی و یک سری جهیزیه بین نیازمندان شهرستان آستارا توزیع شد.

«بهزاد قنبری» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: به مناسبت دهه کرامت ۲۵۰ بسته معیشتی در بین محرومان و نیازمندان آستارا توزیع شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه ارزش هر بسته توزیع شده در بین محرومان ۴۰۰ هزار تومان بود، افزود: این بسته های معیشتی در مجموع به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان به همت خیرین تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: در این ایام فرخنده همچنین یک سری جهیزیه به یک نوعروس آستارایی تقدیم شد.

 

قنبری گفت: ارزش این جهیزیه ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود که به همت فرمانده و خیرین یکی از پایگاه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه آستارا تهیه شده بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اقدامات دیگر در دهه کرامت، خاطرنشان کرد: جهت جلوگیری از رانش کوه در منطقه محروم روستای لاتون این شهرستان گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه اجرای طرح گابیون در این منطقه را شروع کردند که مانع از ریزش کوه و ایجاد خرابی و خسارات به منازل مردم شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته معیشتی اهدای جهیزیه سپاه و بسیج بندر آستارا دهه کرامت سپاه ناحیه توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان