Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز شهرکرد در محل مصلای امام راحل این شهر تاکید کرد:حضور مردم در پای صندوق رای، آن‌هم در شرایط کنونی ناشی از بصیرت و همت بلند ایرانیان، پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و عشق به انقلاب است که باعث خنثی شدن دوباره نقشه دشمن شد.
وی افزود: مردم در این دوره از انتخابات با تاکید بر ارزش‌های دینی و اسلامی به‌فردی از سلاله حضرت زهرا (س) رای دادند که در سال‌های قبل دلسوزی، ارتباط با مردم، خشوع و مردمی بودن خود را نشان داده بود و به جای شعار ، با متخلفان برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکونام تصریح کرد: در شرایط سخت کنونی، موفقیت دولت جدید به همکاری، برنامه‌ریزی و ارائه طرح‌های عملی و عملیاتی نیاز دارد و مردم نیز مطالبات دلسوزانه و عملیاتی داشته باشند.
وی یادآور شد: تحلیل روند برگزاری انتخابات ۲۸ از جوانب مختلف و بهره‌گیری از درس‌ها و عبرت‌های آن مورد توجه مسوولان مرتبط باشد.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: برگزاری انتخابات چند جنبه قابل بررسی است مانند شرایط کرونایی، که همین عامل باعث کاهش حضور حداقل ۱۰ درصدی واجدین شرایط در پای صندوق‌های رای شد.
وی گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی خویش قبل از برگزاری انتخابات بر تامین کامل تعرفه‌ها و رفع مشکلات تاکید کردند، اما متاسفانه از همان ابتدای زمان رای‌گیری، مشکلات و اختلالاتی در اخذ رای الکترونیکی صندوق‌ها و تعرفه‌ها مشاهده شد که نباید بعد از برگزاری این همه انتخابات، با اختلالات مواجه می‌شدیم.
وی افزود: با توجه مشکلات اقتصادی، معیشتی، مدیریتی، نداشتن صداقت برخی مسوولان، ضعف در ارتباط میان مدیران و مردم، نارضایتی از وضعیت موجود و به‌هم‌پیوستگی دشمن، برخی تصمیم داشتند تا در این دوره از انتخابات شرکت نکنند.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: متاسفانه در این هنگام، برخی نیز در داخل سعی می‌کردند تا مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند اما حضور حداکثری مردم باعث نقش بر آب شدن توطئه دشمنان شد.
وی به پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه مواد مخدر از مسائل مهم جامعه و از آسیب‌های اجتماعی است که
تقویت حساسیت عمومی با هدف جلوگیری از درگیر شدن جوانان، اجازه ندادن به گسترش و توسعه و نجات گرفتاران جوان در دام اعتیاد در دستور کار مسوولان مرتبط قرار گیرد.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به وجود حداقل ۱۷ هزار شهید ترور در کشور اشاره و تاکید کرد: هفتم تیرماه ۱۳۶۰ و ترور ناجوانمردانه آیت‌الله بهشتی و ۷۲ یارش یک واقعه عجیب بود و آسیب بزرگی برای انقلاب اسلامی بود.
وی به طراحی فتنه‌های مختلف از سوی دشمنان اشاره کرد و افزود: آخرین فتنه دشمن یعنی تلاش برای تحریم انتخابات، خوشبختانه خثی شد و انقلاب اسلامی راه خود را ادامه می‌دهد اما فتنه‌ها، مشکلات و آسیب‌ها همیشه وجود دارد و ایستادگی و مقاومت همواره آن را بی‌اثر می‌کند.
نکونام با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضاییه یادآور شد: قوه قضاییه در دوران فعالیت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی اثرگذاری و ظرفیت خود را نشان داده است و یکی از پشتوانه‌های قوی برای انقلاب اسلامی و دولت آینده است تا قوای سه‌گانه انقلابی به هم‌بپیوندد و برای مردم تلاش کنند.
به گزارش ایرنا، سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد و بامداد شنبه ۲۹ خرداد در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای به عنوان رییس جمهوری منتخب ایران انتخاب شد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد محمدعلی نکونام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد چهارمحال و بختیاری امام جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ کشاورزان اردیموسی در سرعین با مشارکت جمعی در لایروبی رودخانه و آماده سازی زمین‌های کشاورزی، به دنبال تحقق شعار سال در افزایش تولید با مشارکت مردم هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال