Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین گیلان، رئیس کل دادگستری به همراه سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان از روند آغاز تولید در مجتمع صنایع بسته‌بندی و چاپ ایحا گستر دیدن کردند.

دادستان مرکز استان گیلان در این بازدید گفت: شرکت ایحاگستر پس از ۹ سال تعطیلی به دلیل مشکلات بانکی و کمبود نقدینگی و تشکیل پرونده های متعدد قضایی، بخشی از آن مجددا در مدار تولید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح میری اضافه کرد: دستگاه قضایی طی یکسال اخیر با هدف حمایت و رفع موانع با برگزاری جلسات متعدد در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گیلان و دعوت از مدیران بانک ها و مالک این شرکت، تلاش کرد تا این کارخانه که با داشتن دستگاه های پیشرفته و مدرن توان رقابت در صنعت چاپ را دارد هرچه زودتر فعال شود.

وی با بیان اینکه کمک بانک ها و مدیران استانی در فعالسازی دوباره این شرکت بیش از پیش نیاز است اظهار داشت: از مدیران شرکت ها و صنابع تولیدی استان میخواهیم تا با اقبال به محصولات این مجموعه به افزایش تولید و اشتغال بیشتر این کارخانه کمک کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دادگستری گیلان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان

استاندار کردستان خطاب به مدیران، گفت: دستگاه‌های اقتصادی برای تحقق شعار سال در استان باید برنامه‌های خود را برای مردمی کردن اقتصاد و مشارکت دادن مردم در حوزه تولید ارائه دهند - اخبار استانها -

اسماعیل زارعی‌کوشا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، درباره انتخاب شعار سال 1403 توسط رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»؛ تحقق فرامین معظم‌له را گره‌گشای مشکلات اقتصادی و بسیار تأثیرگذار دانست و اظهار داشت: معتقدیم که ظرفیت‌های مردمی و زمینه‌های لازم برای تحقق این شعار در استان فراهم است.

وی خطاب به مدیران استانی، افزود: دستگاه‌های اقتصادی باید برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال در استان، مردمی کردن اقتصاد و مشارکت دادن مردم در حوزه تولید ارائه دهند کما اینکه در این راستا تنها به دیدگاه‌های کارشناسان دستگاه‌ها اکتفا نمی‌کنیم، چرا که معتقدیم یک جمع‌سپاری با بهره‌گیری از نظرات نخبگان جامعه شکل بگیرد.

استاندار کردستان بر ضرورت هم‌افزایی و همگرایی کامل میان آحاد مردم، مجموعه کامل دستگاه‌های دولتی و مراکز عملی و دانشگاهی و رسانه‌ها برای تحقق شعار سال در استان تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در جهت تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بهره گرفته شود تا به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: باید همه مسئولان زمینه مشارکت مردم در جهت جهش تولید و مردمی کردن اقتصاد فراهم کنند که در این زمینه می‌توان از تجارب موفق سایر حوزه‌ها همچون دوران دفاع مقدس استفاده شود.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و هدفگذاری است، یادآور شد: دستگاه‌های دولتی کردستان باید از ظرفیت، خلاقیت، ایده‌ها و نظرات مردم و نخبگان در جهت تحقق شعار استفاده کرده و برنامه‌ جامع خود را ارائه و به جمع‌سپاری گذاشته شود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • آمریکا نام کارخانه‌های چینی مرتبط با ممنوعیت فناوری‌های جدید تراشه را اعلام می‌کند
  • زمین خواری ۳۰۰۰ میلیاردی در گیلان / دستگاه قضایی مقابل آن ایستاد
  • دستگاه قضایی مقابل زمین‌خواری ۳ هزار میلیارد تومانی در گیلان ایستاد
  • دستگاه قضایی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیاردی در گیلان ایستاد
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان
  • تولید، تنها راهبرد حل مسائل جامعه