Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه بوشهر با اشاره به مشکلات شاغلان صنعت نفت گفت: از مسئولان وزارت نفت درخواست می‌شود مشکلات تلاشگران عرصه نفت و گاز با اقدامات مناسب برطرف کنند و با توجه به کار سخت آنان مزایای مناسب در نظر بگیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در شبکه اجتماعی و فضای مجازی بوشهر یکی از آموزه‌های سبک زندگی اسلامی را صداقت دانست و اظهار داشت: صداقت در تمامی ابعاد زندگی شخصی، خانوادگی، اجتماعی، اداری، سیاسی و اقتصادی انسان‌‌ها نقش مهمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در 28 خرداد پرداخت و بیان کرد: حماسه انتخابات برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران افزود و مردم ایران با تمام توطئه‌های جهان استکبار در وضعیت کرونایی و مشکلات در انتخابات حضور شکوهمند داشتند و از انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌های آن با هدایت‌های مقام معظم رهبری حمایت و حراست کردند.

امام جمعه بوشهر، ضمن تقدیر از حضور بابصیرت و حماسی مردم در انتخابات افزود: از رئیس جمهور منتخب آیت‌الله رئیسی تقاضا می‌شود درباره رفع مشکلات اقتصادی، شایسته‌ سالاری، مبارزه با فقر، فساد و تبعیض، ‌عدالت‌خواهی‌ اشتغال، توسعه و پیشرفت ایران با برنامه‌ریزی دانش بنیان و مدیریت جهادی، تلاشی کارآمد داشته باشد و استان ولایتمدار بوشهر را به‌طور ویژه مورد توجه قرار دهند.

وی همچنین با تبریک به همه منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

صفایی بوشهری، با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفایش افزود: امیدوارم قوه قضاییه که یکی از ارکان اساسی نظام مقدس اسلامی است در عرصه ‌عدالت‌خواهی‌ و مبارزه با فساد و پیشگیری از جرائم موفق باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، به روز جهانی مبارزه با مخدر پرداخت و خاطر نشان کرد: یکی از عوامل بحران زندگی فردی و اجتماعی جامعه امروز جهان و ایران، مسئله اعتیاد است که مبارزه قاطع و بنیادین با این پدیده شوم و عوامل تولید و توزیع آن یک ضرورت ملی و بین‌المللی است.

امام جمعه بوشهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با سوداگران مواد مخدر بیان کرد: بی تردید آموزه‌ها و تربیت صحیح نوجوانان و جوانان و توجه خانواده‌ها به فرزندان و رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی از دیگر عناصر رفع و پیشگیری از این بلای خانمان‌سوز است.

وی با قدردانی از محیط‌بانان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عرصه خاطر نشان کرد: محیط‌بانان پاسداران حریم سلامت محیط زیست جغرافیای ایران هستند که لازم است به عرصه مهیاسازی امکانات محیط‌بانی و حقوق و مزایای کارکنان این حوزه توجه ویژه شود.

امام جمعه بوشهر: مردم در انتخابات 28 خرداد با مجاهدت، دشمنان را ناامید کردند

امام جمعه بوشهر: حضور حماسی مردم در انتخابات سبب یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و ایران می‌شود امام جمعه بوشهر: مشارکت در انتخابات مانند حضور در جبهه‌های دفاع مقدس است/ استاندار بوشهر: انتخابات در سلامت و با امنیت کامل در حال برگزاری است + فیلم

صفایی بوشهری، باتأکید بر توجه ویژه به رفع مشکلات در حوزه بیماری کرونا گفت: از مسئولان عرصه بهداشت و درمان تقاضا می‌شود پیرامون مدیریت وضعیت کرونایی استان و رفع وضعیت نگران کننده آن در استان اقدام ویژه و فوری کنند و در این راستا نقش مردم در رعایت کارآمد دستورالعمل‌های بهداشتی برای مانع بیماری و حفظ محیط اجتماعی مهم و تأثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، توجه به مشکلات حوزه کارگری در عرصه صنعت نفت را مورد تأکید قرار داد و افزود: از مسئولان وزارت نفت درخواست می‌شود پیرامون وضعیت حقوقى و حق مشاغل تلاشگران عرصه نفت و گاز اقدامات مناسب و درخور داشته باشند و با توجه به کار سخت آنان مزایای مناسب در نظر بگیرند.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد امام جمعه بوشهر استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در نشست برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد که با حضور امام جمعه بخش خضرآباد؛ مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر؛ سرهنگ معینی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم الانبیا (ص) اشکذر؛ بخشدار و شهردار خضرآباد؛ رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد و رئیس شورای اسلامی شهر خضرآباد حضور داشتند حاضران درباره چگونگی برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدا بحث و تبادل نظرکردند.


امام جمعه بخش خضرآباد به چگونگی و اهداف برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد اشاره کرد و خواستار هر چه باشکوه‌تر برگزاری این مراسم شد.

 

حجت الاسلام غالبی در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که‌ این برنامه با حمایت و همکاری مسئولان شهرستانی و پیگیری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، بخشدار و شهردار خضرآباد و اعضای شورا‌های اسلامی با کیفیت بهتر و متنوع‌تر برگزار شود.

 

امام جمعه بخش خضرآباد هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم پدران و مادران آسمانی شهدا عنوان کرد و گفت: تجلیل و تکریم پدران ومادران آسمانی شهدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

در این نشست مقرر شد یادمان پدران ومادران آسمانی شهدای بخش خضرآباد جمعه چهارم خرداد ماه در محل حسینیه شهر خضرآباد برگزار شود.

دیگر خبرها

  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • توجه ویژه صنعت هسته‌ای به فناوری‌های روز دنیا
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد