Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری و کشف 63 کیلو و 700 گرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان هندیجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سرهنگ سعید داراب نیا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری عوامل انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی"امام زاده عبدالله" با تلاش اطلاعاتی و تجدید اقدام های پلیسی یک محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدام های خاص پلیسی یک دستگاه خودروی سواری MVM حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آن مقدار 63 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان در پایان افزود: در این عملیات دو قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو مواد مخدر کشف دستگیری هندیجان برنا خوزستان پلیس خوزستان پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان مواد مخدر آذربایجان غربی پلیس مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی اظهار داشت: در پیگیری‌های اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یک قاچاقچی مواد افیونی قصد دارد از طریق یک دستگاه کامیون حامل تره بار، محموله مواد مخدر را از یک استان جنوبی به قزوین منتقل کند، بنابراین بررسی موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروها، کامیون موصوف با بار خیار، پیاز و گوجه فرنگی را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با انتقال خودرو به یگان و در نتیجه بازرسی از آن، ۱۰۱ کیلو گرم تریاک در قالب ۱۱ بسته کشف و راننده دستگیر شد.

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081428

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران