Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@15:07:18 GMT

استقلال با الهلال در عمان دیدار نمی کند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۰۲۵۰

استقلال با الهلال در عمان دیدار نمی کند

برگزاری دیدار استقلال با الهلال در عمان صحت ندارد.

به گزارش برنا؛ امروزخبری مبنی بر اینکه تیم استقلال در عمان به مصاف الهلال می‌رود، در برخی رسانه‌ها منتشر شد که به این وسیله تکذیب می‌شود.

احمد مددی مدیرعامل استقلال درباره میزبانی از الهلال گفت: نامه‌ای مبنی بر میزبانی ما برابر الهلال در زمین بی طرف از سوی AFC به باشگاه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ابتدا همه تلاش خود را می‌کنیم که این مسئله منتفی شود و در تهران میزبان الهلال باشیم اما اگر این اتفاق روی ندهد، با هماهنگی آقای مجیدی، از الهلال در دوبی میزبانی می‌کنیم و گزینه ما برای میزبانی کشور امارات و شهر دوبی خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال عمان زمین استقلال الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟

مرتضی شهامی به برخی اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر کاهش ساعت کاری در ماه رمضان اشاره و اعلام کرد: هیچ ابلاغی از طرف استانداری زنجان مبنی بر کاهش ساعت کاری در ماه رمضان به اداره‌های دولتی نشده است.

به گزارش ایسنا، او یادآوری کرد: براساس مصوبه هیأت دولت، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی در ماه مضان با تصمیم مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌صورت شناور است و ساعت کاری کم نشده است.

وی با اشاره به تصمیم‌های گرفته‌شده برای شب‌های قدر، توضیح داد: برای استفاده مردم از فیوضات شب‌های قدر، ساعت آغاز به کار اداره‌های دولتی در روز‌های پس از شب قدر، یعنی شنبه ۱۱ فروردین و چهارشنبه ۱۵ فروردین، ۹ صبح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • تکذیب خبر سرقت تایر‌های خودرو‌های پارک شده در پارکینگ رازی
  • عادت خوب ستاره ازبک استقلال: گل‌سازی!
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳
  • ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟
  • مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان