Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه فرانسه گفت که این کشور منتظر است که ایران تصمیمات نهایی برای احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با قدرت‌های جهانی را اتخاذ کند.

به گزارش ایسنا، به تقل از پایگاه خبری دو کورس، ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه روز جمعه در کنفرانس خبری مشترکی به همراه آنتونی بلینکن، همتای آمریکایی خود در پاریس گفت: ما منتظر مقامات ایران هستیم تا تصمیمات سخت نهایی را بگیرند تا توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ احیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عباس عراقچی رئیس تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین اخیرا با بیان اینکه وقت آن رسیده که طرف‌های برجام باید تصمیم سخت خود را برای احیای آن بگیرند، گفته بود: می‌توانیم بگوییم مسیر زیادی را تا الان آمده‌ایم و به اواخر کار نزدیک شده‌ایم. همانطور که پیش از این گفتم مسیر باقیمانده مسیر ساده‌ای نخواهد بود ولی من امیدوار هستم و فکر می‌کنم اگر طرف‌های مقابل بتوانند تصمیمات خود را بگیرند ما انشاءالله می‌توانیم به یک توافق برسیم که مورد خواست ما بوده و مطلوب ما خواهد بود.

عراقچی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه مواضع ما (ایران) از ابتدای مذاکرات تا الان هیچ تغییری پیدا نکرده است، گفت: ما خواهان رفع همه تحریم‌های آمریکا هستیم. همینطور راستی‌آزمایی آنها و سپس بازگشت ایران به تعهدات خود در برجام.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيدعباس عراقچي توافق هسته ای لودریان برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود شجاعی: در فوتبال ایران همه می‌خواهند امتیاز بگیرند

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود شجاعی، سرمربی هوادار پس از پیروزی یک بر صفر امروز (جمعه) هوادار مقابل گل‌گهر درهفته بیست‌سوم لیگ برتر فوتبال گفت: پیش‌بینی‌می‌کردم بازی قشنگ‌تر شود. بازی در نیمه‌اول خوب پیش می‌رفت، اما نیمه دوم باب میلم نبود. فکر می‌کنم باد کمی بازی را خراب کرد. گفتیم شاید باد در نیمه دوم کمتر شود تا کیفیت بازی بالاتر برود. نیمه اول باز بهتر بود، اما نیمه‌دوم به گونه‌ای شد که شما دیدید دروازه‌بان کاشته می‌زد برمی‌گشت و به اوت می‌رفت. فکر می‌کنم این دلیلی قوی بود که بازی کیفیت لازم را نداشته باشد، چون تیم گل‌گهر تیم خوبی است و تیم ما هم تا دقیقه آخر فوتبال بازی می‌کند.

او در واکنش به اینکه تیم مقابل اعتقاد داشت تعویض‌هایش برای وقت‌کشی بود، گفت: تا روزی که در فوتبال هستم امکان ندارد چنین چیزی از من بشنوید یا از تیم من ببینید، باور کنید یونس شاکری مصدوم شد. نمی‌توانید صحنه قبلش را نگاه کنید یونس در خط دفاع گفت نمی‌توانم. داریوش شجاعیان مصدوم شده بود و خودش گفت نمی‌توانم تعویضم کنید. محسن سفیدچقایی هم همینطور. محسن را صدا کردم گفتم اگر می‌توانی خودت پاشو.

او ادامه داد: تیم گل گهر زمان لازم داشت و یک ثانیه هم برایش یک ثانیه بود، شاید اگر ما هم بودیم ناراحت می‌شدیم و اعتراض می‌کردیم، اما باور کنید هیچکدام عمدی نبود.

شجاعی با بیان اینکه "روی فلسفه و عقیده‌ام هستم و عوضش نمی‌کنم و تا اخراجم هم روی عقیده ام باقی می‌مانم" تاکید کرد: به نظرم اگر اشتباه هم کنم بهتر است آدم روی عقیده‌ای که دارد بماند. می‌دانم که شرایط فوتبال ایران به گونه‌ای است که همه می‌خواهند امتیاز بگیرند. تیم ما هم مستثنی نیست، اما من دنبال این هستم که خوب امتیاز بگیریم. ما همین الان هم این بی‌رحمی را دیده‌ایم. خیلی از بازی‌ها را از دست داده‌ایم، اما خوشحالم که این فلسفه در این مدت کوتاه پیاده شده است و بازیکنان آنقدر هوش تاکتیکی دارند و از نظر شخصیتی بزرگ هستند که این را بگیرند. از آن‌ها تشکر می‌کنند واقعا انسان‌های درست و حسابی هستند.

او ادامه داد: امروز برای اولین بار مالک باشگاه در بازی بود هر چند از بازی راضی نبودم، اما خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم و امیدوارم لذت برده باشند.

شجاعی در مورد اینکه تیمش جایگاه خوبی در جدول به دست آورده گفت: از روزی که آمده‌ام گفتم این تیم را به راحتی بالای دهم می‌کنم. ادعایی ندارم، اما با توجه به پتانسیل و شناختی که از بازیکنان تیم و توانایی که دارم مطمئن بودم این اتفاق می‌افتد. از روز اول نگاهمان بود و از سبک فوتبالمان مشخص بود. اگر فقط دنبال امتیاز گرفتن و ماندن در لیگ بودیم همینجوری بازی می‌کردیم، اما از روزی که آمدیم فلسه‌مان فوتبال زیبا بازی کردن و امتیاز گرفتن بود. الان هم می‌بینید که بچه‌های ما از جان مایه می‌گذارند و زحمت می‌کشند. امروز دید بچه‌هایی که سن‌های بیشتری دارند. از جان و دل مایه گذاشتند و کیف می‌کردم. 

او در واکنش به اینکه مربی گل‌گهر گفته داوری به نفع هوادار بوده است، گفت: آقای اوزونیدیس مربی من بوده و آنقدر دوستش دارم که اگر توی روی من می‌گفت هم ناراحت نمی‌شدم. برایش احترام قائلم. او باعث شد به یونان بروم. داوری نکته تاثیرگذاری نداشت. شاید او از نتیجه ناراحت بوده است. به او حق می‌دهم، اما قبول نمی‌کنم که داوری بد بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد
  • سیلاب‌ها در مسیر جنوب ایران؛ مدارس اين استان‌ها تعطیل شد
  • شوک بزرگ به تراکتور؛ پاکو خمس رفتنی شد
  • عطوان: ژنرال‌ها و مقامات عربی از ایران یاد بگیرند + فیلم
  • تحلیل متفاوت اولیانوف از پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج تصمیم آمریکا و اروپا برای جلوگیری از احیای برجام است
  • نیمه نامرئی فناوری؛ آیا هوش مصنوعی قدرت تفکر را از انسان می‌گیرد؟
  • مسعود شجاعی: در فوتبال ایران همه می‌خواهند امتیاز بگیرند
  • تصمیم نهایی مودریچ: اسطوره جواب می‌دهد