Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دولتی‌ مهر روز جمعه با اشاره به افزایش بی سابقه دما در خردادماه در بیشتر شهرهای استان گفت: این شرایط دمایی نخستین بار در ۷۰ سال گذشته است که متوسط دمای هوای تبریز در خردادماه به ۳۸.۳ درجه سانتی گراد رسید در حالی که تا پیش از این بیشترین متوسط دمای ثبت شده در خردادماه ۳۶.۶ درجه سانتی گراد بود که در سال ۱۳۹۳ ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل هواشناسی آذربایجان شرقی اظهار کرد: رکورد متوسط دمای هوای خردادماه در شهر مراغه ۳۹ درجه سانتیگراد، بستان آباد ۳۴.۶، بناب ۳۸، کلیبر ۳۵.۱، مرند ۳۵.۶،  ملکان ۴۰ درجه، شبستر ۳۷.۵ درجه، سهند ۳۵.۴ درجه، عجب شیر ٣٨.۲ درجه، از بدو تاسیس ایستگاه‌ها شکسته شد.

دولتی مهر افزود: علاوه بر دماهای حداکثر، دماهای حداقل نیز به طور متوسط بیش از ۶ درجه نسبت به بلند مدت ۷۰ سال افزایش یافته است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی آمار سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آمار سازمان هواشناسی آذربایجان شرقی آمار سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار هوای پایدار در گیلان

مدیر کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر آسمان گیلان صاف تا قسمتی ابری است گفت:دمای هوای استان با استقرار هوای پایدار ۳ تا ۶ درجه سلسیوس افزایش می‌یابد.

محمد دادرس افزود:به تدریج از بعدازظهر شنبه با ورود سامانه بارشی کاهش دما دور از انتظار نیست. 
وی گفت: دریا امروز و فردا با ارتفاع موج ۱۰ تا ۵۰ سانتی متر مواج و برای فعالیت‌های دریانوردی با احتیاط مناسب است.

مدیر کل هواشناسی گیلان افزود: دیلمان با دمای صفر درجه سلسیوس و صومعه سرا با ۱۷ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین وگرمترین مناطق گیلان بودند. 

دادرس تصرح کرد: در حال حاضر دمای هوای رشت مرکز استان ۱۴ درجه سانتی گراد و رطوبت ۶۰ درصد است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان شرقی بارانی می‌شود
  • استقرار هوای پایدار در گیلان
  • احتمال بارش باران و وزش باد در همدان
  • پیش بینی هوای نسبتا پایدار برای گلستان
  • دمای هوای کردستان به محدوده یخبندان می‌رسد
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • پیش‌بینی هوای تهران در چند روز آینده
  • برف بازی در بهار در آذربایجان شرقی
  • شهرستان مرند در صدر بارش‌های آذربایجان شرقی