Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ابتدای روز غبار صبحگاهی انتظار می رود.

همچنین روزهای شنبه و یکشنبه در مناطق جنوبی و غربی گاهی وزش باد متوسط تا نسبتا شدید و در همین مدت در دامنه ها و ارتفاعات استان افزایش ابر و گاهی افزایش سرعت وزش باد احتمال می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشینه و کمینه دمای هوا برای روز های جمعه ۳۷ و ۲۵، شنبه ۳۶ و ۲۶، یکشنبه ۳۷ و ۲۷ و دوشنبه ۳۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ورامین با ۳۸ درجه و فیروزکوه با ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک ترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

برچسب‌ها وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور شهر تهران اداره کل هواشناسی استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور شهر تهران وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور شهر تهران اداره کل هواشناسی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: بارش‌های رگباری در مناطق کوهستانی همراه با رعد و برق و تگرگ خواهد بود و با شدت گرفتن آن در ساعات بعدازظهر احتمال وقوع سیلاب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: از عصر امروز با افزایش رشد ابر، آسمان در بیشتر نقاط خراسان رضوی ابرناک می‌شود که بارش‌ها به طور پراکنده از ظهر امروز در مناطق غربی استان آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین وزش باد همراه با وقوع خسارت از دیگر پدیده‌های جوی است که به تدریج بر مناطق مرکزی و جنوبی خراسان رضوی تاثیر خواهد گذاشت.

آهنگرزاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با هفت و سرخس با ۳۴ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۸ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۶ درجه است و طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۶ تا ۲۸ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌ شرقی