Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه پیگیری سورژه های مردمی، امروز به سراغ مردم روستایی "کتج" از توابع شهرستان لنده رفتیم که بیش از ۱۸سال چشم انتظار ۳کیلومتر آسفالت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس، توسعه راه های روستایی یکی از مهمترین اقدامات اساسی در جهت جلوگیری از مهاجرت و خالی شدن روستاها است که این مهم متاسفانه در سال های گذشته در برخی روستاها چندان جدی گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم توجه به راه های روستایی باعث شده است تا سیل مهاجرت به شهرها چندین برابر شود و همین مسئله باعث افزایش اجاره بها و افزایش بیکاری در سطح شهرها نیز شده است که اگر از همان ابتدا خدمات مناسبی به روستاها که مهمترین آن راه و زیر ساخت های اولیه بود ارائه می شد امروز شاهد خالی شدن بسیاری از روستاها نبوده ایم.

 

روستای کتج یکی از روستاهای قدیمی بخش مرکزی شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد است که تا کنون بیش از سه بار زیر سازی شده ولی به دلایل نامعلومی به وقت آسفالت به فراموشی سپرده می شد و تا به امروز بیش از چهار بار عملیات زیر سازی آن صورت گرفت و دوباره به حال خویش رها شده است.

روستای کتج نقطه ورودی به روستاهای دول آبزا، گرک، دم تنگ چاهن، پاتاوه و چندین روستای دیگر است که به واسطه عدم امکانات و زیر ساخت های اساسی در طی این سال ها خالی از سکنه شدند.

 

آسفالت جاده این روستا از جاده اصلی لنده به قیام تنها سه کیلومتر است که همواره به دلیل کمبود اعتبارات و سهل انگاری برخی از پیمانکاران و جاجا شدن اعتبارات بیش از ۱۸سال است که به حال خود رها شده است.

نکته جالب اینجاست که هربار مسولان در این روستا حضور بهم رساندند وعده آسفالت در چند ماه آینده را به مردم این روستا دادند که تا به امروز بیش از 18سال از این وعده ها می گذرد و همین مسئله باعث رنجش شهروندان به خصوص خانواده شهید احمدی شده است که در دیدار هفته گذشته با امام جمعه شهرستان لنده نیز این گلایه مندی نیز بیان شده است.

 

خانواده شهید احمدی این بار نیز وعده تکراری مدیرکل راهداری استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گلایه داشتند که چرا چندماه پیش نیز وعده رفع مشکلات این جاده را که دوباره زیرسازی صورت گرفته هنوز آسفالت نشده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، عملیات اجرای روکش آسفالت هشت بنگله، حدفاصل پل سواره‌رو مالکریم به سمت هشت بنگله به همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.


این اقدام در چارچوب ارائه خدمات عام المنفعه این شرکت و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان آغاز شده است و طی آن اسفالت معیوب و صدمه دیده مسیر پس از جمع آوری، لایه ترمیمی و روکش نهایی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • عکس| اوضاع وحشتناک سیل در دبی/ خبری از آسفالت هوشمند نیست