Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیمه مرکزی، از این پس تنها همکاری شرکت‌های بیمه با کارگزاری‌های برخطی (استارت آپ ها) که اسامی آنها در این بخشنامه اعلام شده است، مورد تأیید بیمه مرکزی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، شرکت‌های بیمه و نمایندگان تابعه می‌توانند با شرکت‌های کارگزاری دارای مجوز رسمی و پروانه فعالیت کارگزاری برخط از بیمه مرکزی در چارچوب آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و مقررات مربوطه همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است که: در صورت مشاهده لوگو و نام شرکتهای بیمه در سایت‌ها و کانال‌های استارت آپ های بیمه‌ای فاقد مجوز، فرض بر همکاری مستقیم شرکت بیمه با آن استارت آپ بوده و در این شرایط از تخصیص کد یکتا در خصوص بیمه نامه‌های شرکت بیمه جلوگیری به عمل می‌آید و بیمه نامه‌های صادره آن شرکت مورد تأیید بیمه مرکزی نخواهد بود.

بر اساس بخشنامه جدید در صورت بی توجهی مدیران کلیدی ذیربط شرکت بیمه به این دستورالعمل، وفق مقررات مربوطه برخورد خواهد شد و بدیهی است در صورت اعلام مشخصات نمایندگی همکار استارت آپ های غیر مجاز توسط شرکت بیمه، صرفاً از تخصیص کد یکتا در مورد همان نمایندگی‌ها جلوگیری و همچنین با نماینده متخلف وفق مقررات برخورد خواهد شد.

بیمه مرکزی در وب سایت خود فهرست کارگزاری‌های برخط دارای مجوز رسمی و پروانه فعالیت؛ و یا در شرف تأسیس و اخذ پروانه فعالیت از بیمه مرکزی که همکاری شرکت‌های بیمه با آنان بلامانع است را اعلام کرده است.

کد خبر 5243794

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت بیمه بیمه مرکزی شرکت های بیمه قیمت دلار قیمت نفت بانک مرکزی ایران مصرف برق بازار سهام قیمت طلا شاخص کل بورس وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سهام اسیا حادثه اتوبوس خبرنگاران رمز ارز بازار سرمایه مصرف آب قطع برق بیمه مرکزی شرکت بیمه استارت آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت

علیرضا حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد بیمه شدگان اجباری (کارگری) این استان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا بهمن ماه این سال به ۲۴۹ هزار و ۲۰۱ نفر رسید که این آمار در مدت مشابه قبل از آن ۲۳۲ هزار و ۵۳۰ نفر بود و حدود ۱۶ هزار کارگر در این مدت اضافه شده است.

وی بیان کرد: جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی استان مرکزی در این مدت از ۷۵ درصد فراتر رسید و به یک میلیون و ۷۳ هزار و ۶۴۷ نفر رسید.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: بیمه شدگان اصلی نیز از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا بهمن ماه این سال به ۳۵۸ هزار و ۶۶۴ نفر رسید.

حسینی اظهار کرد: تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در استان نیز در این مدت به سه هزار و ۲۴ نفر رسید که بیانگر کاهش هشت درصدی بود.

وی گفت: جمعیت مستمری بگیران (بازنشستگان، از کارافتاده‌گان و بازماندگان) نیز به ۱۱۰ هزار نفر رسید که نشان از افزایش ۱۳ درصدی دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: تعداد کارگاه‌های فعال این استان نیز از ابتدای سال گذشته تا پایان بهمن‌ماه این سال به ۲۵ هزار و ۲۰۳ کارگاه رسید که نسبت به مدت مشابه قبل از آن، ۶ و ۲۵ صدم درصد افزایش داشت.

حسینی گفت: استان مرکزی سال گذشته در راستای تعداد کارگاه‌های فعال جزو استان‌های برتر کشور بود و این مهم به دلیل افزایش تعداد بازرسین کارگاه‌ها، تعداد بازرسی‌ها و پیگیری مستمر برای شناسایی کارگاه‌هایی که کارگران خود را بیمه نکرده بودند، صورت گرفت.

وی اظهار کرد: ۲ هزار و ۲۹۰ کارگاه جدید کشفی سال گذشته (تا بهمن‌ماه) در استان مرکزی به ثبت رسید که یک‌هزار و ۵۰۰ کارگاه آن تثبیت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد
  • عضویت بیش از ۱۵۶ هزار نفر در صندوق بیمه کارورزی استان مرکزی
  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • همراه اول مالک غول استارت‌آپی ایران می‌شود | دیجی کالا چقدر می ارزد؟
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • بودجه استارت‌آپ‌های فضایی دو برابر شد