Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران اعلام کرد: مصوبه هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر تمدید بسته حمایت از کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا که به تأیید مراجع ذیربط و رئیس جمهوری رسیده، ابلاغ شد. بر این اساس، مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا که متقاضی اخذ تسهیلات کرونایی هستند، تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ و با شرایط دستورالعمل ابلاغ شده قبلی توسط کارگروه اقتصادی مقابله با کرونا تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بسته شامل حمایت‌های مالیاتی، بانکی، بیمه‌ای و سایر حمایت‌ها بوده و به موجب مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از بیماری کرونا، مراکز آموزشی، آموزشگاه‌ها و مهد کودک‌ها، مراکز فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، موزه‌ها، سینماها و تئاترها، مراکز تفریحی، باغ وحش‌ها و شهربازی‌ها، مراکز ورزشی، مراکز مربوط به گردشگری، شرکت‌های حمل و نقل مسافر برون شهری، مراکز پذیرایی، قنادی، آرایشگاه‌های مردانه، زنانه مشمول این بسته حمایتی خواهند بود.

یکی از تسهیلات در نظر گرفته شده در این مصوبه برای حمایت‌های مالیاتی، آن است که برای مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا، بدهی مالیاتی قطعی شده مالیات‌های عملکرد و ارزش افزوده که تاریخ سررسید پرداخت آنها تا پایان سال ۱۳۹۹ بوده است، تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال جاری بدون محاسبه جریمه دیرکرد برای مدت مذکور امهال می‌شود. همچنین به موجب حمایت‌های بانکی، اقساط تسهیلات دریافتی این کسب و کارهای آسیب دیده که موعد پرداخت آنها در چهارماهه اول سال ۱۴۰۰ بوده و در این بازه زمانی پرداخت نشده، منوط به آنکه بدهی آنها به شبکه بانکی تا تاریخ ۱ بهمن ۱۳۹۹ در طبقه جاری قرار گرفته باشد به انتهای دوره تقسیط منتقل می‌شود تا طی چهار قسط پس از آخرین قسط وصول شود.

کد خبر 5243866

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران کسب و کار تسهیلات کرونایی قیمت دلار قیمت نفت بانک مرکزی ایران قیمت طلا بازار سهام مصرف برق شاخص کل بورس وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سهام اسیا حادثه اتوبوس خبرنگاران رمز ارز بازار سرمایه مصرف آب بورس آسیب دیده از کرونا کسب و کارهای حمایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی

بنا بر اعلام مسئولان شهری، شهرداری تهران با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی برخورد قاطع خواهد کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید محمد فیاض؛ مدیرکل ‌هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران با همراهی عبدالمجید رحمانی؛ رئیس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی با حضور در منطقه 5 به بررسی اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه پرداخت.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی خلاقانه از زحمات همکاران به شهروندان اظهار کرد: توجه به ظرفیت‌های درون منطقه‌ای در نواحی و سرای محلات برای آگاه‌سازی شهروندان از مواردمورد انتظار در اجرای این طرح است.

فیاض ادامه داد: با متخلفینی که در خصوص اجرای طرح همکاری نکرده و کارشکنی می‌کنند از طریق ضابطین قضایی یگان حفاظت شهرداری برخورد قانونی خواهد شد و درمورد خودروها و مراکز جمع‌آوری و نگهداشت غیرمجاز زباله و پسماند پیگیری‌های قانونی انجام خواهد شد و در صورت اثبات همکاری پیمانکاران با زباله گردها ، برخورد قانونی انجام می‌پذیرد.

در ادامه عبدالمجید رحمانی؛ رئیس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران نیز ضمن تشریح جایگاه این مرکز و ماموریت‌های آن خبر از موافقت صورت گرفته توسط دستگاه‌های مسئول با پیگیری شهردار تهران جهت نگهداری معتادین متجاهر در مراکز وابسته بیش از6 ماه داد و گفت: این افراد پس از ترک اعتیاد با ارایه خدمات آموزشی به جریان اشتغال اضافه شده و تحت نظارت مستمر خواهند بود.

جمع‌آوری پسماندهای حجیم در پایتخت/ تم رنگ برای تهران 1403 چیست؟

وی افزود: با پدیده تکدی‌گری سازمان یافته طی هماهنگی مقام قضایی به زودی برخورد قاطعی صورت می‌گیرد.

رحمانی ادامه داد: در موضوع کودکان کار و خیابان ، اخلاق ، مهربانی در کنار قاطعیت مدنظر است و باید از طریق مراکز غربالگری ، کودکان مورد نظر به بهزیستی تحویل داده شده تا تحت پوشش حمایت یک سازمان تخصصی قرار گیرند.

داوود گودرزی؛ شهردار منطقه 5  با اشاره به اهمیت مدیریت، ساماندهی و برخورد قاطع در مقوله ساماندهی اجتماعی و پسماند گفت: باید با داشتن روحیه جمعی و با رویکرد تشویقی موضوع پسماند بین شهرداری و شهروندان مطرح و از همه ظرفیت‌ها بهره‌برداری کرد.

شهردار منطقه 5 اظهار کرد: با توجه به وجود مجموعه‌های تجاری و اداری گسترده در منطقه5 می‌بایست در قالب انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری در حوزه پسماند اقدامات جدی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • نامه عجیب خروج ایران از شورای بین المللی موزه ها / امضای مصوبه ‏ای با چشم‌‏های بسته
  • امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است
  • تشدید باران در استان/پایه برق‌های آسیب‌دیده وارد مدار شدند
  • به رنگ حمایت و همدلی در خانواده
  • سرعت‌ عمل بالای روسیه در احیای ظرفیت پالایشی آسیب‌دیده
  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است