Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال آلومینیوم اراک امشب در شرایطی در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر در اصفهان به مصاف ذوب آهن می‌رود که اراکی‌ها از زمان حضور علیرضا منصوریان در این تیم تا کنون شکستی را تجربه نکرده اند.

اراکی‌ها بعد از حضور منصوریان ۶ مسابقه را در لیگ برتر انجام داده اند که حاصل آن ۳ پیروزی و ۳ تساوی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایجی که باعث شده تیم تازه لیگ برتری آلومینیوم اراک در اولین فصل حضور خود در این مسابقات در شرایطی که کمتر از ۸ هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده است، امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد و خود را برای این موضوع آماده می‌کند.

اراکی‌ها با هدایت منصوریان علاوه بر لیگ برتر در جام حذفی هم نتایج خوبی را کسب و اکنون به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کرده اند و در این مرحله باید به مصاف تیم گل گهر سیرجان بروند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک اکنون با ۳۵ امتیاز و تنها به علت تفاضل گل کمتر نسبت به تیم گل گهر سیرجان، در رتبه پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد.

بیشتر بخوانید

خط قرمز روی ۲ نام برای حضور در هیئت مدیره استقلال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منصوریان آلومینیوم اراک لیگ برتر فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معنوی‌نژاد: مثل یک غول قدم بر می‌دارم

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد معنوی نژاد به دومین تمدید مهم باشگاه ساتورنیا کاتانیا پس از لوکا باسیچ فرانسوی تبدیل شده است، معنوی نژاد پس از این تمدید با باشگاه مصاحبه کرد.

ستاره ایرانی گفت: "فصلی که ما به پایان رساندیم آن چیزی نبود که من به عنوان یک بازیکن می‌خواستم. با باشگاه هدف مشترکی داشتیم که نتوانستیم به آن برسیم. حالا وقت آن است که دوباره با هم تلاش کنیم. می‌دانم که تیم بزرگی متشکل از بازیکنان فصل قبل و تازه واردان در حال ایجاد است و مطمئن هستم که فصل فوق العاده‌ای خواهیم داشت، همچنین به لطف چنین مربی باتجربه ای چون کمیل پلاچی به دنبال صعود هستیم."

معنوی که این روزها به ایران بازگشته است، تقریباً همه فعالیت های خود را از سر گرفته و درباره وضعیت خود می‌گوید: "همه به من می گویند اراده‌ای که در این روند ریکاوری به کار گرفته‌ام باعث شده در سه ماه گذشته مانند یک غول قدم برداشته باشم. ارتوپدها و فیزیوتراپیست ها از کار من راضی هستند و من هم همینطور. اکنون تمام تلاشم را می کنم تا با شرایط خوبی به کاتانیا بروم و فصل را با تمام پتانسیلم شروع کنم."

نکته جالب اینکه هواداران باشگاه روند درمان جواد معنوی‌نژاد را دنبال می کردند و به او روحیه می دادند. در بازی آخر کاتانیا در سوپر لیگای ایتالیا جواد معنوی نژاد که در سالن حضور پیدا کرده بود توسط هواداران تشویق شد.

دیگر خبرها

  • دیدار تدارکاتی آلومینیوم سازان با پاس همدان
  • رحیم پور: روند جوانگرایی در تیم ملی ادامه‌دار باشد
  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • معنوی‌نژاد: مثل یک غول قدم بر می‌دارم
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • لبخند جامانده تیم ملی پس از اردو (عکس)
  • برنامه فرار از مجازات: سیتی را بمب هم تکان نمی‌دهد!‏
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال