Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اتوبوس حامل «سرباز معلمان» در مسیر جاده استان یزد، دچار سانحه شد؛ قرار بود این سربازان پس از گذراندن دوره آموزشی سربازی، در عرصه تعلیم و تربیت دوران سربازی خود را سپری کنند.
 
محسن حاجی وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی در گذشت سرباز معلمان را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در پیام تسلیت محسن حاجی میرزایی آمده است: سانحه تلخ واژگونی اتوبوس در مسیر دهشیر یزد و درگذشت سرباز معلمان عزیز موجب تأثر و تأسف گردید. این سربازان با انگیزه و مشتاق، «معلمی» را برای خدمت به کشور انتخاب کرده و در این مسیر عازم دوره آموزشی سربازی خود بودند تا پس از آن در عرصه تعلیم و تربیت، معلمان توانمند نظام آموزشی کشور باشند.
 
وی همچنین آورده است: این ضایعه و مصیبت اندوهگین را به خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از خداوند سبحان برای آن مرحومان، غفران الهی و برای بازماندگان شکیبایی و سلامتی خواهانم.
 
با گذشت کمتر از ۲۴ ساعت پس از حادثه تلخ واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه، روز پنج شنبه اتوبوس حامل سربازان که از سیستان و بلوچستان برای فراگیری آموزش نظامی راهی شیراز بود، در محور یزد - دهشیر به علت نقص فنی و اصابت با یک دستگاه تریلی متوقف برخورد می کند. در پی این سانحه ۵ سرباز معلم جان باخته و ۱۰ نفر مجروح می‌شوند.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: سرباز معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: به مناسبت بزرگداشت مقام معلم، ۵۰۰ فرهنگی از ۸ استان جنوب کشور با محوریت آموزش و پرورش فارس، به قله بل در شهرستان اقلید صعود می‌کنند.
کاظم حسینی افزود: در این برنامه ورزشی، معلمان کوهنورد از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و فارس حضور خواهند داشت.
حسینی، بیان کرد: این برنامه ساعت ۶ صبح روز جمعه هفت اردیبهشت با صعود به قله بل آغاز می‌شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: پذیرش کوهنوردان استان‌های مختلف از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در اقلید آغاز و آیین افتتاحیه با حضور معلمان کوهنورد شرکت کننده در این برنامه برگزار‌ می‌شود.
شهرستان اقلید در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس
  • مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت (فیلم)
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • (ویدیو) مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت