Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، این بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون که روز گذشته براثر سرطان در سن ۷۳ سالگی از دنیا رفت، جمعه، چهارم اردیبهشت در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خانه ابدی خود بدرقه شد.

پیکر میرصلاح حسینی در طبقه فوقانی مزار نعمت‌الله گرجی - بازیگری که سال ۱۳۷۹ درگذشت - به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منیر قیدی، عباس امینی، عباس نظام‌دوست، افشین رضایی، فرامرز روشنایی، محمدرضا منصوری، مانی معصومی و حمید نظام‌زاده از جمله حاضران در مراسم بودند.

این بازیگر که فارغ‌التحصیل رشته بازیگری تئاتر بود، در این سال‌ها در فیلم‌های مختلفی همچون مادر، بانو، مرسدس، یکبار برای همیشه، بوی کافور، عطر یاس، تنوره دیو، شیر سنگی، گل‌های داودی، در مسیر تندباد، آتش در زمستان، دل و دشنه، و گلوگاه و نیز سریال‌های مختارنامه و هزاردستان بازی کرده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست بازیگر قدیمی سینما منیر قیدی میرصلاح حسینی شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر هنگامه قاضیانی درباره بازیگری سحر دولتشاهی/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هنگامه قاضیانی در این رابطه به تحسین سحر دولتشاهی و نقش آفرینی اش در آثار امسال و سه سال اخیرش پرداخته است. او گفته که سحر دولتشاهی در حال درخشش است و اصالت و حال و هوای دیگری به نقش های خود داده است.

245245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897930

دیگر خبرها

  • لزوم مدیریت مسائل فرهنگی در تفرجگا‌ها و سواحل مازندران
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • عکس| نظر هنگامه قاضیانی درباره بازیگری سحر دولتشاهی
  • نظر هنگامه قاضیانی درباره بازیگری سحر دولتشاهی/ عکس
  • سحر دولت‌شاهی: از ازدواج‌های جنجالی تا مادر شناگرش!
  • سحر دولت‌شاهی: از ازدواج‌های جنجالی تا مادر شناگرش! پ