Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته قوه قضاییه تعداد ۳۰ زندانی جرایم مالی و غیرعمد با تلاش ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری و انجمن حمایت از زندانیان به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند. خبرگزاری میزان - اعضاء شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری همراه ۳۵ نفر از قضات دادگستری و دادسرا جهت حل مشکلات زندانیان و رسیدگی به مطالبات آن‌ها به زندان مرکزی شهرکرد رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقامات قضایی استان چهارمحال و بختیاری در دیدار چهره به چهره با مددجویان پس از استماع صحبت‌های آن‌ها دستورات لازم را جهت رسیدگی به درخواست‌های آنان صادر کردند.

در حاشیه این دیدارها، احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری طی سخنانی با اشاره به طرح تحول دستگاه قضایی، اعمال مجازات‌های جایگزین حبس و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها را از برنامه‌ها مدون در این طرح برشمرد.   بیشتر بخوانید: آزادی ۵۰ محکوم مالی استان البرز با کمک خیرین به مناسبت هفته قوه قضائیه وی اظهار کرد: خط مشی نظام اسلامی و قوه قضاییه بر مبنای تکریم شخصیت زندانی است و لذا این امر فرصتی مغتنم برای همه زندانیان است که ضمن دوری از گناه و خودداری از ارتکاب مجدد جرم سعی کنند تا بینش خود را نسبت به زندگی اصلاح و با اخلاق و رفتاری نیکو به جمع خانواده‌های خود بازگردند.

بهرامی با بیان اینکه سعی مقامات قضایی استان چهارمحال و بختیاری در اصلاح و سازندگی زندانیان است، تصریح کرد: در سند تحول قوه قضاییه آنچه مقدم شمرده شده است، تلاش برای بازپروری و سازندگی زندانی است که این مهم در ابعادی وسیع‌تر خانواده‌ها و جامعه را نیز در برمی‌گیرد و همه را مکلف می‌کند تا در راه رشد و توسعه اجتماع و کشور قدم بردارند.

مقامات ارشد قضایی استان چهارمحال و بختیاری در جریان رسیدگی به مشکلات زندانیان از بند نسوان و اردوگاه حرفه آموزی زندان شهرکرد نیز بازدید و مطالبات و درخواست‌های زندانیان این دو ندامتگاه را مورد بررسی قرار دادند.

همچنین با حضور رئیس کل دادگستری و اعضاء شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری آیین آزادسازی ۳۰ زندانی جریئم غیرعمد در زندان مرکزی شهرکرد برگزار و این افراد بر اساس تخفیفات قانونی و با کمک خیران به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

انتهای پیام/ برچسب ها: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هفته قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هفته قوه قضاییه قضایی استان چهارمحال و بختیاری خانواده ها قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری؛ با توجه به انجام تعمیرات و نوسازی شبکه‌های برق رسانی در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ فرایند قطعی برق در محدوده بلوار آیت الله کاشانی حد فاصل خیابان ولیعصر تا کوچه ۶۳ اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

این قطعی برق از ساعت ۸ صبح به مدت ۲ ساعت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر