Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:33:40 GMT

یادواره شهدای ۷ تیر در مهدی‌شهر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۰۶۵۹

یادواره شهدای ۷ تیر در مهدی‌شهر برگزار می‌شود

حمید رضا پارسا در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه آئین گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مهدی‌شهر برگزار می‌شود، تاکید کرد: این مراسم دوشنبه هفته آتی همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد پامنار این شهرستان برگزار و منوچهر متکی وزیر امور خارجه اسبق ایران اسلامی سخنران آن خواهند بود.

وی با بیان اینکه فضاسازی شهری، چاپ و انتشار پوستر، توزیع بسته‌های فرهنگی، اعزام سخنران، مداح و روحانی به مساجد شاخص نقاط مختلف شهرستان، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی، کتابخوانی و ایستگاههای سلامت و مسابقات مجازی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در سالروز گرامیداشت شهدای هفت تیر در شهرستان مهدی‌شهر است، افزود: ترویج سیره شهید بهشتی محور اصلی این برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‌شهر همچنین بیان کرد: حادثه هفتم تیر سال ۶۰ نقطه اوج جریان ترور از سوی گروهک‌های تروریستی بود که ضربه زدن به نظام اسلامی را نشانه رفته بودند اما به رغم تمام تلاش‌های دشمنان، این حادثه سبب تداوم انقلاب اسلامی ایران شد.

پارسا با بیان اینکه حادثه هفتم تیر ماهیت خصمانه و ضد مردمی منافقان را به همه ثابت کرد، بیان داشت: واقعه تلخ و غم‌بار هفتم تیر سال ۶۰ یکی از وقایع مهم و برجسته انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که گرامیداشت این روز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که سند مظلومیت انقلاب اسلامی محسوب و هرگز این جنایت از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهدای هفت تیر با برجستگی‌های رفتاری و اخلاقی از الگوهای مؤثر برای نسل جوان هستند، ادامه داد: همه نهادها و سازمان‌ها باید با اجرای برنامه‌های مناسب و برگزاری مجالس گرامیداشت شهدای هفتم تیر، این فاجعه عظیم را که در آن ملت ایران ۷۲ سرمایه انقلاب اسلامی و در رأس آنان شهید مظلوم دکتر بهشتی را از دست دادند، به جوانان معرفی کنند.

کد خبر 5243883

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدیشهر استاد شهید بهشتی شهدای هفتم تیر انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان سیدابراهیم رئیسی عکس استانها آمار کرونا دهه کرامت هفته قوه قضاییه اردبیل واکسن کرونا سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی هفتم تیر مهدی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: جهاد در راه خدا همیشه و هر زمان وجود دارد و امنیت ایران مدیون شهدا است.
سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان نیز گفت: باید قدر شهدا را بدانیم و راه و روش آنان را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
در این مراسم حاضران حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند و علیه رژیم صهیونیستی شعار مرگ بر اسرائیل سردادند و از عملیات غرور آفرین سپاه حمایت و تشکر کردند.
در پایان هم از خانواده شهدا قدردانی شد.

بیشتربخوانید:برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • طوفان الاقصی ابهت رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود