Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@10:38:48 GMT

خودکشی عجیب همکار رامبد جوان در خندوانه

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۰۶۸۳

خودکشی عجیب همکار رامبد جوان در خندوانه

به گزارش رکنا، ،خودکشی عجیب یاشار جعفرخان پور همکار رامبد جوان در خندوانه سینماگران را در شوک فرو برد. او انیماتور تیتراژ خندوانه و ستاره شو بود که در سن 35 سالگی بر اثر خودکشی عجیب جان خود را ازدست داد. یاشار جعفرخان پور فارغ التحصیل رشته مدیریت دانشگاه تهران بود و طراحی تیتراژ خندوانه و ستاره شو را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از طریق استنشاق گازهای سمی به زندگی خود پایان داد و خودکشی عجیب او دوستانش را به سوگ نشاند.

یاشار جعفرخان پور نام جوانی فعال در عرصه انیمیشن سازی است که به ادعای دوستان نزدیکش در زمینه انیمیشن سازی یک نابغه بوده است.

یکی از نزدیکان یاشار جعفرخانپور در مورد خودکشی او در سن 35 سالی به خبرنگار رکنا گفت:«یاشار انسانی با اندیشه های خاص بود.او به مادیات دل بسته نبود و در کارش به اندازه 10 نفر یک تنه کار می کرد.او از دروغ متنفر بود و اگر جایی متوجه می شد که کسی به او دروغ گفته یا کسی به فرد دیگری دروغ گفته دیگر نمی توانست در آن مکان برود.یاشار لوله گاز را در دهانش گذاشته و یک کیسه زباله روی سر خود کشیده بود و از این طریق به زندگی خود پایان داد.»


یاشار جعفر خان پور به جز تیتراژ برنامه خندوانه و ستاره شو،در پروژه‌هایی چون «تهران ۱۵۰۰»، «ماسوله»، «بابا» و «سیم ششم» به کارگردانی بهرام عظیمی حضور داشت..

یاشار جعفر خانپور به همراه بهرام عظیمی تندیس طلایی بهترین فضاسازی یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران را برای فیلم «سیم ششم» به تهیه‌کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی دریافت کردند.

منبع: الف

کلیدواژه: خودکشی عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت:با تلاش تیم غواصی و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پیکر جوان غرق شده خرم‌آبادی پس از ۱۳ روز در رودخانه سزار محل ایستگاه قطار ۵۰۱ راه آهن از آب گرفته شد.

محمد قدمی افزود:روز ۲۱ فروردین ماه امسال جوانی ۱۷ ساله به قصد شنا وارد رودخانه سزار در آبشار بیشه می‌شود که پس از شیرجه زدن و برخورد با سنگ کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

منبع: صدا وسیما

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری