Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: شکست دشمنان انقلاب و غالب شدن خواست خداوند و مردم جای شکر دارد بر این اساس مردم در مساجد بعد از نماز مغرب و عشاء نماز شکر بجا بیاورند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه رقابت های انتخاباتی تمام شد و اما اخلاق انتخاباتی باید همچنان رعایت شود، یادآور شد: نامزدهایی که رای نیاوردند باید به نامزدهای منتخب کمک کنند تا تقوای انتخاباتی هم رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز خرسندی از خلق حماسه انتخابات توسط مردم، گفت: مشکلاتی مثل مشکلات اقتصادی، همه گیری کرونا، تبلیغات دشمن و حتی اختلال در ساعات اولیه رای گیری، نتوانست از خلق حماسه مردمی جلوگیری کند.  

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد: پیروز نهایی این انتخابات، مردم بودند که همیشه پای انقلاب ایستاده اند.

وی با بیان اینکه از عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات کمال تشکر را دارم، گفت: از طرف مردم آذربایجان انتخاب آیت الله رییسی را بعنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران منتخب تبریک عرض می‌کنم.

وی یادآور شد: اعضای منتخب شورای شهر تبریز که بیشتر نیروهای انقلابی هستند، بعد از تایید انتخابات، کارهای مقدماتی خود را انجام دهند تا هنگام استقرار رسمی، برای عمران و آبادانی شهر موثر شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین مهمترین اقدامات تحقق عدالت در گام دوم انقلاب را تقنین قوانین عادلانه و اصلاح ساختارهای منافی عدالت عنوان کرد و گفت: برای تحقق عدالت نیازمند مجریان عادل و با تقوا هستیم.

 حجت الاسلام آل هاشم با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: شهید بهشتی بنیانگذار تشکیلات قضایی در کشور است که دشمنان وی را به شهادت رساندند.  

وی گفت: قوه قضاییه باید مظهر عدل و پناهگاه مردم باشد بر این اساس اقتدار و اعتماد لازمه عملکرد درست قوه قضاییه است و ساختارهای منافی عدالت باید در کشور اصلاح شود.

وی اضافه کرد: تداوم مبارزه جدی با مفسدین و اخلالگران اقتصادی از برنامه سال های اخیر قوه قضاییه بود که باید از آیت الله رییسی تشکر کنیم و بعد از انتصاب آیت الله رییسی امید در دل مردم ایجاد شده بود و امیدواریم این امید ادامه داشته باشد.

وی گفت: قوه قضاییه ایستگاه پایانی مبارزه با فساد بوده در حالی که قوه مجریه خط مقدم جلوگیری از فساد است بر این اساس رییس بعدی قوه قضاییه با اجرای سند تحول قضایی، مسیر آیت الله رییسی را ادامه خواهد داد.

نماز جمعه تبریز به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین در بخش دیگری از خطبه های امروز با تاکید بر نقش خانواده اظهار کرد: نیاز عاطفی فرزند در خانواده از طرف پدر و مادر به ویژه توسط مادر جدی گرفته نشود، در دوره های بعدی زندگی با خسارات روحی و معنوی جبران ناپذیری روبرو می‌شود.

وی افزود: در هفت سال اول زندگی، فرزند ارتباط و انس بیشتری با مادر خود دارد و اگر نیازهای عاطفی او جدی گرفته نشود، کودک مبتلا به فقر عاطفی خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ آذربایجان شرقی سید محمدعلی آل هاشم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ آذربایجان شرقی انتخابات ۱۴۰۰ آذربایجان شرقی آیت الله رییسی حجت الاسلام قوه قضاییه آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، استاندار کرمان در جلسه شورای اداری از فرمانداران ودهیاران درخواست کرد با توجه به برگزاری کنکور سراسری وبارندگی ها ،تمام تدابیر لازم برای دانش آموزان فراهم شود تا زحمات یک ساله داوطلبان هدر نرود.

 آقای فداکار تاکید کرد: اطلس مراکز آزمون به سرعت در اختیار استانداری قرار گیرد تا برای خدمات رسانی بهتر تدابیر لازم صورت گیرد.

  وی افزود :دستگاه‌های زیرساختی تجهیزاتشان آماده باشد و ارتباطات هم قطع نشود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان هم با اشاره به متون دینی گفت :هر کس که مسئولیتی را دارد در پیشگاه خداوند مورد سوال قرار می‌گیرد بنابراین اگر فردی در مسئولیتی قرار می‌گیرد باید ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهد و مسئولان در ادارات و نهادها هم باید به مسائل شرعی و اخلاقی توجه داشته باشند.

 وی همچنین از اقدام افتخارآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم قدردانی کرد و به ملت ایران تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات کشور هم از تاسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره)در سال ۵۹ خبر داد و افزود : وظایف  آن هم در دولت مشخص شده که به موجب این مصوبه ۵ وظیفه سیاستگذاری، ساماندهی ،برنامه‌ریزی ،نظارت و راهبردی را برای مناسبت‌های سیاسی  ملی مذهبی و انقلابی به عهده این نهاد واگذار گردیده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور افزود: با حضور به موقع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسائل و مشکلاتی که از سوی دشمنان برای کشور رخ داده با حضور به موقع مردم توطئه‌های دشمنان خنثی شد و مردم به صحنه آمدند و نقش و مشارکت مردم به فرموده رهبر انقلاب بی نظیر بود.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است