Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه تاکید کرد که برق مشترکان خانگی به هیچ عنوان نباید قطع شود و همچنین با اجرای یک طرح ضربتی جلوی قطعی آب شرب مردم شهر کرمانشاه گرفته شود.

هوشنگ بازوند" امروز(چهارم تیر) در جلسه بررسی وضعیت تنش آبی و کمبود منابع آبی در استان، اظهار داشت: آنچه که برای ما بسیار مهم و از اولویت های ویژه کاری در استان است، تلاش برای مقابله جدی با قطعی برق و آب شرب مشترکان خانگی است و در این زمینه با هر گونه کم کاری از طرف هر دستگاهی با جدیت برخورد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به قطعی برق طی چند روز گذشته در برخی از نقاط شهر کرمانشاه، این موضوع را برخلاف مصوبه جلسه شورای تامین و بحران استان عنوان کرد و افزود: این قطعی برق منازل مردم کرمانشاه برخلاف مصوبه انجام شده است، زیرا استان کرمانشاه یک شرایط ویژه دارد و مردم نباید از قطعی برق خود نگران باشند.

استاندار کرمانشاه وظیفه مهم شرکت توزیع نیروی برق استان را تلاش برای جلوگیری از هرگونه قطعی برق در شهر کرمانشاه دانست و ادامه داد: شرکت برق استان هر امکاناتی که برای این موضوع نیاز دارد، تامین می کنیم و حتی اگر نیاز باشد اقدام به تعطیلی چند روزه ادارات خواهیم کرد، زیرا تلاش برای آسایش و رفاه مردم جزو اولویت های کاری ما در استان است و در این زمینه به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد.

مقام عالی استان تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان به هیچ عنوان حق ندارد برق مردم شهر کرمانشاه را قطع کند و این شرکت باید به دنبال اجرایی شدن تصمیمات اتخاذ شده در استان باشد، نه اینکه هر چه از مرکز گفته می شود در استان بخواهیم آن را اجرایی کنیم.

وی گفت: از فرمانداری و مدیریت بحران استان می خواهیم که اگر چنانچه قطعی برق در شهر کرمانشاه مشاهده شد حتماً این موضوع را به مدیریت ارشد استان گزارش کنند و ما با دستگاه ذیربط برخورد جدی خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه با اشاره به قطعی آب در برخی از نقاط شهر کرمانشاه اظهار داشت: طبق گزارش های انجام شده حدود ۳۰۰ هزار نفر از مردم کرمانشاه احتمال دارد با قطعی آب مواجه و در این زمینه با مشکلاتی روبرو شوند، لذا امروز جمع شده ایم که مشکلات این عزیزان را رفع کنیم و وظیفه داریم که با جدیت به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

استاندار کرمانشاه وظیفه مدیران را تلاش در جهت رفع مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: در همین جلسه مصوب می کنیم که هر دستگاهی چاه آبی در اختیار دارد، باید این چاه در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دهد و ما از خود استانداری شروع می کنیم که چاه های آن در اختیار این شرکت قرار گیرد.

بازوند تاکید کرد: چنانچه مشاهده شود دستگاهی از در اختیار گذاشتن چاه خود ممانعت می کند، حتماً با آن مقابله خواهیم کرد، زیرا نمی توانیم مشاهده کنیم که حدود ۳۰۰ هزار نفر از مردم کرمانشاه در زمینه آب شرب دارای مشکل بوده و با قطعی آب روبرو هستند.

وی حل مشکلات موجود را در گرو وحدت و همکاری نزدیک بین دستگاه های اجرایی عنوان کرد و گفت: هیچ کاری برای ما واجب تر از اینکه مشکل قطعی آب این ۳۰۰ هزار نفر را حل کنیم، وجود ندارد، لذا با اجرای برنامه های مختلف و استفاده چاه های موجود باید در جهت حل این مشکل اقدام کنیم.

 استاندار کرمانشاه اظهار داشت: تمام مدیران ملزم به تلاش ویژه جهت حل مشکل آب شرب مردم کرمانشاه هستند و این موضوع برای همه آنان یک الزام کاری است.

وی همچنین از شرکت آب و فاضلاب شهری استان خواست که در اسرع وقت اقدام به تهیه یک طرح دقیق ضربتی برای حل مشکل آب شهر کرمانشاه کند که در این طرح تمامی شرایط و امکانات موجود لحاظ شده باشد.

استاندار کرمانشاه در ادامه بر تشکیل یک گشت ویژه با حضور دستگاه های ذیربط به منظور کنترل و برخورد با مشترکین پرمصرف که از آب شرب شهری استفاده می کنند، تاکید کرد.

بازوند گفت: بعد از اجرای این طرح ضربتی شرکت آب و فاضلاب استان حق ندارد که آب شرب مشترکین کرمانشاه را قطع کند و اگر با این موضوع مواجه شویم حتماً برخورد لازم را انجام خواهیم داد.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه گفت: مدیران تا روزی که مسئولیت دارند باید با تمام توان در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند و نباید این احساس در بین مردم ایجاد شود به لحاظ اینکه در پایان کاری این دولت قرار داریم، مدیران کم کار شده اند و در کنار آنان قرار ندارند.

وی افزود: مردم به ما مدیران اطمینان دارند، لذا با کم کاری و بی توجهی نباید این اطمینان آنان را از دست بدهیم. آنچه برای ما مهم است تلاش ویژه برای حل مشکلات مردم تا پایان روز کاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه استاندار كرمانشاه قطع برق آب استانی اقتصادی استاندار کرمانشاه مردم کرمانشاه شهر کرمانشاه قطعی برق قطعی آب حل مشکل آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است. - اخبار استانها -

مهدی قنادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به معضل سگ گردانی، اظهار داشت: روی آوردین برخی افراد به سگ گردانی یا به همراه داشتن سگ در معابر عمومی یکی از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی است که در چندسال اخیر بروز پیدا کرده و به نوعی تقلید کورکورانه از فرهنگ مبتذل غربی است. 

وی با تاکید براینکه سگ گردانی هیچ سنخیتی با فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی ندارد، افزود:از طرفی بازخوردهای مردمی نشانگر این است که شهروندان خواستار مقابله با عوامل ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ناپسند و غرب گرایانه سگ گردانی هستند.

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه عنوان کرد: متاسفانه  اخیرا گزارش‌هایی از سوی شهروندان دریافت کرده‌ایم مبنی بر اینکه عده قلیلی از مشتریان همراه با حیوانات خانگی خود مانند سگ و گربه وارد واحدهای صنفی عرضه مواد غذایی مانند رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها و مواد پروتئینی و حتی واحدهای صنفی فروش پوشاک می شوند. 

وی با بیان اینکه این موضوع نارضایتی عمومی شهروندان را به  دنبال داشته گفت:  ورود حیوانات خانگی به واحدهای صنفی عرضه مواد غذایی خلاف موازین بهداشتی و باعث تضییع حقوق عمومی افراد می‌شود. 

قنادی با تاکید براینکه ورود حیوانات خانگی به مراکز عرضه مواد غذایی ممنوع است افزود: در این راستا همه واحدهای صنفی موظف هستند که در درب ورودی واحد خود نسبت به نصب تابلو هشداری ممنوعیت به همراه داشتن حیوانات خانگی را نصب کنند به گونه‌ای که در معرض دید مشتریان قرار گیرد. 

وی عنوان کرد: بازرسان اتاق اصناف و پلیس نظارت بر اماکن عمومی موظف هستند تا با بازدید از این واحدهای صنفی آنها را ملزم به نصب این تابلوی هشداری کرده و در صورت عدم رعایت موارد فوق و ارسال گزارشی مبنی بر اجازه واحد صنفی مبنی بر ورود حیوانات خانگی به داخل واحد در راستای صیانت از حقوق عمومی پلمب خواهد شد و پیگیرد قانونی خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان
  • مردم با اجرای ‌طرح مقابله با بی‌حجابی همکاری کنند
  • بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی
  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی
  • آمادگی کامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۳