Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ امام جمعه موقت اصفهان گفت: ممکن است مردم به رفتار برخی مسئولان انتقاد داشته باشند اما اکثریت مردم همراه نظام هستند و آنچه که عیان است وجود آرامش و امنیت در روز رای‌گیری بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان ضمن دعوت همه مردم به تقوا و پرهیز از معاصی اظهار داشت: یکی از راه های تاثیرگذاری تقوا، رفتار ظاهری انسان در باطن و در روح انسان به خصوص در مباحث اخلاقی است که باید خود را به خلق خوب عادت دهیم و عمل خود را محدود به رعایت اخلاق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با تمام تلاش‌هایی که دشمنان برای ایجاد اعراض از حضور در انتخابات برای مردم انجام داد اما مردم باحضور آگاهانه خود و علم به اینکه رای آنان در سرنوشت و ملت خود موثر است، به پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: دشمنان تلاش داشتند تا مردم را با نظام بد کنند، حتی تخمین می‌زدند که بیش از 20درصد از مردم در انتخابات شرکت نکنند اما مردم با حضور آگاهانه خود و علم به اینکه رای آنان در سرنوشت و ملت خود موثر است رای دادند و کمبودها و کاستی‌هایی که ایجاد شده را به اصل نظام جمهوری اسلامی ربط ندادند و به رئیس جمهور منتخب خود رای دادند.

وی افزود: نمی‌شود عدم شرکت در انتخابات برخی افراد را به منزله اعراض آنان از نظام دانست. آمارهایی که قبل از انتخابات گرفتند نشان داد 10درصد از کسانی که شرکت نکردند دلیل خود را کرونا مطرح نمودند و عده‌ای نیز سختی کار و مشغله زندگی را دلیل خود دانستند.

آیت الله مهدوی تصریح کرد: ممکن است مردم به رفتار برخی مسئولین انتقاد داشته باشند اما اکثریت مردم همراه نظام هستند و آنچه که عیان است وجود آرامش و امنیت در روز رای‌گیری بود به همین دلیل دشمن به خواسته‌های خود نرسید و ملت ایران در این آزمون الهی خوش درخشیدند.

امام جمعه خرم‌آباد: اجرای عدالت در قوه قضائیه باید همچنان با اقتدار ادامه پیدا کندامام جمعه اردبیل: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی نشانه بصیرت‌مداری استامام جمعه قزوین: آرای باطله در انتخابات نتیجه خیانت برخی مسئولان است

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به انتخابات شورای شهر و افراد منتخب در این انتخابات خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات شورای شهر نیز وظیفه خود را به خوبی رعایت کردند و تشکر می‌کنم از 13نفر تشکل‌های انقلابی که بایکدیگر متحد شدند و یک فهرست ارائه نمودند که با اعتماد مردم رای آوردند و لازم به ذکر است که برخی افراد این فهرست علاوه بر صالح بودن اصلح هم بودند.

وی افزود: شوراها باید عمل خالص و نیت خدایی در خدمت به مردم داشته باشند و به صورت جهادی 24ساعته فعالیت کنند و خود را خادم مردم بدانند، همچنین شورای شهر باید اولویت بندی‌ها و نیازهای شهر را بررسی کنند و از ظرفیت‌های مختلف مردم و جوانان استفاده نمایند.

آیت الله مهدوی اذعان داشت: توصیه‌ای که به همه مردم بعد از انتخابات دارم این است که سعی کنید کینه‌هارا از دل بزدایید چراکه کینه‌ها مانع استجابت دعا خواهد شد و منتخبین نیز باید با خدمت دائمی و ایجاد عدالت سعی کنند رضایت‌مندی مردم را جلب کنند و آرامشی که مطلوب جامعه است را ایجاد نمایند.

وی درخصوص واکسن‌های تولید داخل نیز خاطرنشان کرد: غیر از واکسن‌هایی که وارد کشور می‌شود، 5واکسن ایرانی نیز در کشور تولید می‌شود که مایه افتخار است که بسیاری از این متخصصین جوانانی هستند که سال‌های سال برای ما افتخار آفرینی خواهند کرد و توصیه من به تولیدکنندگان واکسن ایرانی نیز رعایت کیفیت آن است پس سعی کنید که واکسن ایرانی جایگاه علمی خود را در دنیا حفظ نماید.

امام جمعه موقت اصفهان در خاتمه پیرامون موضوع برجام نیز بیان کرد: مذاکرات جز وقت کشی، فریب دهی، زیاده خواهی، تحقیر کشور و تحلیل خوی استکباری خود نتیجه دیگری نخواهد داشت، ما به جد از رئیس جمهور منتخب و مجلس انقلابی می‌خواهیم که به هیچ وجه در مذاکرات کوتاه نیایند و دستورات دقیق رهبر انقلاب و مصوبات مجلس را مو به مو اجرا نمایند.

انتهای پیام/ 174/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد امام جمعه موقت اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام خردمندانه سپاه به جهانیان نشان داد که وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام مصطفی حسناتی بعد از ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در گردهمایی مردمی و تشکل‌های دینی تیران در محل امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: حکومت ظلم بر اساس آیات و روایات پایان پذیر بوده و چنین حاکمانی سرانجام بدی خواهند داشت.

وی افزود: تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه دولت‌های مزدور جهان و کشتار مردم بی گناه توسط آنان روزی به پایان رسیده و سرانجام با بدترین حالت امکان شکست را تجربه می‌کنند که در موضوع اسرائیل این اتفاق مشهود است.

امام جمعه نجف‌آباد با بیان اینکه شکست طوفان‌الاقصی و وعده صادق حقیقت را روشن کرد، تصریح کرد: دشمن در این دو اتفاق شکست‌های سختی را تجربه و دنیا چهره واقعی آنان را شناخت.

حجت‌الاسلام حسناتی با اشاره به حمله موشکی سپاه به اسرائیل، خاطرنشان کرد: در این جریان وعده صادق ایران برای نابودی ظلم و ستم به اثبات رسید.

وی ادامه داد: جبهه حق همواره پیروز بوده و با حمایت‌های قدرتمندان حضرت حق بر مشکلات غلبه خواهند کرد که این موضوع در جریان مقاومت و غزه نمایان شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به تعامل و همدلی بین مردم و ترویج معارف اخلاقی در جامعه اشاره کرد و اذعان داشت: دوستی و محبت باید در بین مردم گسترش پیدا کند و تفرقه و کینه از بین برود.

حجت‌الاسلام حسناتی اضافه کرد: مواضع تفرقه‌افکن را باید از بین برد و زمینه‌های همکاری بین مسئولان و مردم افزایش پیدا کند و از تصمیمات شخصی دوری کرد.

وی یادآور شد: کاهش باورهای دینی و اخلاقی در جامعه مانع پیشرفت بوده و چالش‌ها و نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد و در چنین شرایطی دشمن اهداف و سیاست‌های خود را دنبال کرده و زندگی‌ها سخت می‌شود.

امام جمعه نجف‌آباد همکاری تشکل‌های مردمی در گسترش معارف اسلامی و اخلاق در جامعه را مهم خواند و گفت: تبلیغات فرهنگی و مؤثر می‌تواند نسل جدید را با واقعیت‌ها آشنا سازد.

کد خبر 747025

دیگر خبرها

  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است