Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار لطفعلی پاک‌باز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته مأموران پایگاه دریابانی آبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل شناورهای عبوری در اروندرود، دو فروند شناور باری حامل کالای قاچاق را که به سمت بندر آبادان در حرکت بود، شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده تعداد ۸۰ هزار و ۲۰۰ قوطی نوشیدنی و هفت هزار و ۵۰۰ کیلوگرم تمر هندی را که بدون مجوز و به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۲۱ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سردار پاک‌باز تأکید کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند که مرزبانان خوزستانی با اشرافیت اطلاعاتی کوچک‌ترین تحرکات را در نوار مرزی خشکی و آبی زیر نظر گرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه به صورت قاطعانه برخورد می‌کنند.

کد خبر 5243886

منبع: مهر

کلیدواژه: مرزبانی خوزستان قاچاق کالا آبادان رودخانه اروند انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان سیدابراهیم رئیسی عکس استانها آمار کرونا دهه کرامت هفته قوه قضاییه خطبه های نماز جمعه اردبیل واکسن کرونا سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طیبی مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: پرونده قاچاق ۱۸ هزار و ۴۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش پنج میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان آبادان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته طیبی، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت است، متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی متهم وصول شد.

طیبی گفت: مأموران ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی شهرستان آبادان این محموله را کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6081153

دیگر خبرها

  • کارگاه تولید نوشیدنی‌های گیاهی در آبادان
  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • رشد نم هوا در اروند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت