Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، وَراغ عنوان یکی از تازه‌ترین آثار موسیقایی منتشر شده در بازار موسیقی است که به آهنگسازی و تنظیم نوید جمالی‌پور نوازنده کمانچه در دسترس شنوندگان قرار گرفت.

عمارت دل و هر دم از روی تو با همراهی زکریا یوسفی، ندای عشق با همراهی کامران منتظری، اندوه رنگ با همراهی کامران منتظری و امیرعباس برفی، سپیده دم با تک نوازی نوید جمالی‌پور، گلبانگ با تک نوازی نوید جمالی‌پور، سبا با همراهی همایون نصیری و امیرعباس برفی، غمزه با همراهی امیرعباس برفی، طره ماه با همراهی کامران منتظری، از نور تا نوا با همراهی همایون نصیری از جمله آثاری هستند که در این آلبوم منتشر شده است

اردشیر کامکار نوازنده شهیر و پیشگام کمانچه و مدرس موسیقی درباره این آلبوم نوشته است: برای یک مدرس موسیقی که سال‌های عمر خود را در جهت پرورش استعدادها و آموزش به هنرجویان پرداخته مژده‌ای بهتر از این نیست که دست پرورده خود را موفق ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامکار در ادامه این یادداشت آورده است: نوید جمالی پور از جوانان با استعداد و توانمندی است که این دوران آموزش را به خوبی و شایستگی گذرانده و توانمندی و خلاقیت خود را در این اثر که قطعاتی برای کمانچه و سازهای کوبه‌ای است نشان داده.

قطعات این اثر از لحاظ تکنیکی، حسی و ملودیک برگرفته شده از ملودی ا و حالت‌هایی از موسیقی مقامی، نواحی و سنتی ایران است و پرداخت و بسط آن روی تکنیک‌های کمانچه نوازی نوین بنا شده که پیش تر آن را طی سال‌ها تمرین و ممارست به خوبی آموخته است. برای نوید عزیز آرزوی موفقیت می‌کنم. به امید کارهای بیشتر و بهتر.

به گزارش ایرنا؛ نوید جمالی پور نوازنده کمانچه و آهنگساز متولد سال ۱۳۷۷ تهران و تحصیل کرده مقطع کارشناسی علوم کامپیوتر دانشگاه گیلان است. او از سن پنج سالگی با سازهای سنتور، فلوت ریکوردز، بلز و طبلک آشنا شد. وی بعدها فراگیری نوازندگی کمانچه را ابتدا نزد مهدی باقری آغاز و از آن پس تاکنون نزد اردشیر کامکار به یادگیری نوازندگی پرداخت. این هنرمند پس از اتمام دوره آموزش تمام ردیف‌های موسیقی ایرانی و تکنیک‌های پیشرفته این ساز در سن ۲۰ سالگی موفق به اخذ مجوز تدریس از آموزشگاه کامکارها شد و در این راستا به تکمیل دوره‌های آموزشی خود نزد هوشنگ کامکار پرداخت. او در زمینه نوازندگی ویولن کلاسیک نیز از ارسلان کامکار بهره برده است.

از فعالیت‌های هنری او می‌توان به برگزاری کنسرت‌های متعدد در داخل و خارج از کشور اشاره کرد. جمالی پور در کارنامه هنری خود همکاری با آنسامبل زهی اردشیر کامکار، «شبروان»، «آوای دلشدگان» و «ترنم مهربانی» را هم داشته است. ضمن اینکه تاکنون دو آهنگ «وادی» به آهنگسازی اردشیر کامکار و «وجد» به آهنگسازی وی منتشر شده‌اند.

آلبوم «وراغ» با شماره ۱۳۹۹۵۷۳۸ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت ۳۲۷۹۸ از کتابخانه ملی با قیمت ۴۰ هزار تومان منتشر شده است.

برچسب‌ها آلبوم موسیقی کمانچه موسیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آلبوم موسیقی کمانچه موسیقی آلبوم موسیقی کمانچه موسیقی اردشیر کامکار منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!

به گزارش همشهری آنلاین، عقربه‌ها ساعت ۹:۳۵ صبح دوازدهم اسفندماه سال گذشته را نشان می‌داد که فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و هراسان به اپراتور گفت: با خودرو در جاده قدیم تهران ـ قم در حال رانندگی بودم که جسد مردی را در بیابان‌ها مشاهده کردم؛ برای کمک‌رسانی اقدام کنید.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۷۸ شمس‌آباد، متخصصان پزشکی قانونی، تیم تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه بازپرس جنایی دادسرای فشافویه راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!

تیم جنایی جسد مرد حدوداً ۵۲ ساله را مشاهده کردند که بر اثر خفگی قربانی جنایت شده بود. گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت قتل در مکان دیگری رخ داده و جسد برای آتش‌افروزی به این بیابان‌ها منتقل شده است. در نخستین‌ گام کارشناسان تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی با دستور بازپرس جنایی اقدام به انگشت‌نگاری از روی جسد کردند که هویت مرد میانسال فاش شد.

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند مقتول که شغل آزاد داشته، ساکن غرب استان تهران بوده و ۲ دختر جوان نیز دارد که اعضای این خانواده خیلی زود هدف بازجویی قرار گرفتند.

۲ دختر مقتول با اظهارات ضد و نقیضی در جریان تحقیقات مدعی شدند با پدر خود هیچگونه مشکلی نداشتند و آخرین‌ روزی که او را دیدند ۲۴ ساعت قبل از کشف جسد بوده است، همچنین به دلیل اینکه مقتول در گذشته سابقه ترک خانه را به مدت چندین روز داشته، فقدانی او را به پلیس اعلام نکرده‌اند.

تحقیقات محلی تیم جنایی از همسایه‌ها حکایت از آن داشت، این ۲ خواهر به شدت با پدر خود اختلاف داشتند و مقتول در گذشته چندین‌بار فرزندان خود را به قتل تهدید کرده بود که همین سرنخ شک کارآگاهان را برانگیخت!

تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی ادامه داشت تا اینکه لاشه سوخته خودروی پژو پارس مقتول داخل یک دره واقع در شهرستان دورود توسط ماموران پاسگاه حشمت‌آباد کشف شد و در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ۲ دختر جوان مقتول را دستگیر کردند.

یکی از خواهران که در جریان تحقیقات منکر هرگونه درگیری با پدر خود بود پس از مواجه با شواهد و مدارک موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت را نداشت و از یک جنایت هولناک رازگشایی کردند.

یکی از متهمان ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: من و خواهرم قصد داشتیم تا در یک خانه مجردی زندگی کنیم اما پدرمان مخالف بود و همین موضوع اختلاف خانوادگی گسترده‌ای آفرید و تا حدی پیشرفت که پدرم ما را تهدید به قتل کرد.

زن جوان ادامه داد: در جریان این درگیری‌ها به تنهایی تصمیم گرفتم که پدرم را به قتل برسانم به‌خاطر همین از ۲ مرد جوان که از گذشته با آنها دوست بودیم، کمک گرفتم. روز حادثه پدرم در اتاق خوابش به خواب عصرگاهی فرو رفته بود که من درب ورودی خانه را مخفیانه برای متهمان باز کردم، دقایقی بعد آنها از پله‌ها بالا آمدند و با طنابی که در اختیارشان گذاشتم پدرم را با همکاری یکدیگر به قتل رساندیم.

متهم گفت: پس از ارتکاب جنایت، جسد را با خودروی پژو ۲۰۶ من به بیابان‌های اطراف تهران ـ قم بردیم و در آنجا با بنزین جسد را به آتش کشیدیم در ادامه هم ۲ مرد جوان خودروی پژو پارس پدرم را از پارکینگ خانه برداشتند و برای معدوم کردن آن جهت گمراه کردن مسیر پرونده به شهرستان دورود بردند. خواهرم در این جنایت نقشی نداشته است.

کارآگاهان به دنبال دریافت این اعترافات، خیلی زود اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند و مخفیگاه ۲ مرد جوان را در غرب استان تهران شناسایی و آنها را در یک عملیات ضربتی به دام انداختند.

متهمان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف بازجویی قرار گرفتند و به قتل مرد جوان با همدستی یکی از دختران مقتول اعتراف کردند.

با صدور قرار عدم صلاحیت از سوی دادرس شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی بخش فشافویه، پرونده به دادسرای مربوط ارجاع داده شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

کد خبر 846751 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • نیروی جوان به عنوان یک قوه پیشران ظرفیت‌های کشور را شکوفا می کند
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان
  • عکس| تبلیغ آلبوم جدید شکیرا در ال‌کلاسیکو!
  • تاثیر موسیقی بر شعر فارسی / شرایط تحول پذیری شعر فارسی از سلیقه جامعه / تلاشی بزرگ برای حفظ اصالت و توجه به تحول
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • زنگ سلامت در ۳۰۰۰مدرسه کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان