Web Analytics Made Easy - Statcounter

امشب جمعه ـ چهارم تیرماه ـ برنامه «پرانتز باز» رادیو نمایش برای مدیران فرهنگی، پرونده باز می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، مارال دوستی ـ تهیه کننده و سردبیر «پرانتز باز» ـ ضمن اعلام این مطلب افزود: این برنامه قصد دارد در هر قسمت به موضوع ویژه‌ای بپردازد و برای ادای احترام به سینمای ایران موضوع هر هفته را با نام یک فیلم سینمایی پیوند می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امشب نام فیلم «خانه ای روی آب» را برای بررسی پرونده مدیران فرهنگی انتخاب کردیم؛ هم به این دلیل که تصمیمات مدیران فرهنگی در دوران بحران مهم و گاه خطرناک شبیه خانه‌ای روی آب است و هم برای احترام به بهمن فرمان‌آرا.

دوستی در پایان تأکید کرد: «پرانتز باز» در گروه برنامه های مستند و ترکیبی نمایشی رادیو نمایش تولید می‌شود و امشب با اجرای مجید واشقانی و کارشناسی علیرضا بهرامی، نغمه دانش، علی‌زادمهر همین‌طور با نظر منتقدان، روزنامه‌نگاران و مخاطبان رادیو نمایش از موزه سینما به روی آنتن رادیو نمایش  می‌رود و از علاقمندان می‌توانند  ساعت ٢١ شنونده این برنامه از شبکه رادیویی نمایش باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرانتز باز مدیران فرهنگی رادیو نمایش پرانتز باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک روز سه شنبه ۴ ازدیبهشت ماه در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو آغاز شد و تا ۲۹ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
از شبکه رادیویی فرهنگ محمد رضا حاج حیدری برای برنامه «سرزمین من» در بخش برنامه‌های مستمر ترکیبی همچنین نویسندگی و برنامه «بیا حرف بزنیم» به تهیه کنندگی مریم یوسفی پور در بخش برنامه‌های مستمر تولید محتوایی مردمی و «شیما اهدایی وند» برای صدابرداری برنامه «بیا حرف بزنیم» نامزد دریافت این جایزه بودند.

دیگر خبرها

  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • پیگیری مشالبات مردم در برنامه رادیویی «ساوالانیم» از رادیو اردبیل
  • رادیو کرمان محبوب مخاطبان
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران
  • چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی