Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین سایت باشگاه استقلال نوشت: امروز خبری مبنی بر اینکه تیم استقلال در عمان به مصاف الهلال می‌رود،در برخی رسانه‌ها منتشر شد که به این وسیله تکذیب می‌شود.

احمد مددی مدیرعامل استقلال درباره میزبانی از الهلال گفت: نامه‌ای مبنی بر میزبانی ما برابر الهلال در زمین بی طرف از سوی AFC به باشگاه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ابتدا همه تلاش خود را می‌کنیم که این مسئله منتفی شود و در تهران میزبان الهلال باشیم اما اگر این اتفاق روی ندهد، با هماهنگی آقای مجیدی، از الهلال در دبی میزبانی می‌کنیم و گزینه ما برای میزبانی کشور امارات و شهر دبی خواهد بود.

کد خبر 610041 برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی الهلال و العین + فیلم

تیم‌های فوتبال الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پرگل العین به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین عصر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی پرگل العین به‌پایان رسید.

در این دیدار سوفیان رحیمی در دقیقه ۶ گل زودهنگامی را برای العین به‌ثمر رساند، در ادامه در دقایق ۲۶ و ۳۸ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا العین با پیروزی سه بر صفر در نیمه نخست راهی رختکن شود.

در ابتدای نیمه دوم مالکوم موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند، در ادامه کاکو باز هم از روی نقطه پنالتی برای العین گلزنی کرد و در دقیقه ۷۸ سالم الدوساری با گلزنی خود موفق شد گل دوم الهلال را به‌ثمر برساند.

خلاصه بازی الهلال و العین کد خبر 745613

دیگر خبرها

  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • خلاصه بازی العین ۴ - الهلال ۲ (فیلم)
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • خلاصه بازی الهلال و العین + فیلم
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • (عکس) میزبانی علی دایی از قاتل استقلال
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!