Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به صحبت‌های مطرح شده از سوی برخی اعضای کادر مدیریتی فعلی و اسبق باشگاه استقلال به نظر می‌رسد باید شاهد سومین تغییرات در کادر مربیگری این تیم در این فصل باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرهاد مجیدی در نیم فصل دوم لیگ برتر جاری از سوی رئیس هیئت مدیره وقت (اسماعیل خلیل زاده) به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال جایگزین محمود فکری شده بود اما حالا به نظر می رسد اراده‌ای برای کنار گذاشتن این مربی از کادر فنی استقلال به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی پیش از این در هفته های پایانی لیگ برتر هجدهم در حالیکه دستیار وینفرد شفر بود پس از شکست استقلال در مشهد مقابل پدیده، شبانه از امیرحسین فتحی مدیرعامل وقت باشگاه حکم سرمربیگری گرفته و جایگزین وینفرد شفر شد. مجیدی تا پایان فصل فوتبالی هجدهم (۹۸-۹۷) در دیدارهای داخلی و بین المللی تیم استقلال را هدایت کرد و در حالی که قرار بود تیم را برای فصل بعد (نوزدهم) ببندد کادر مدیریتی آندره آ استراماچونی را برای سرمربیگری استقلال به تهران آورد و اولین جدایی فرهاد مجیدی از استقلال در آن برهه شکل گرفت.

پس از حضور استراماچونی زمانی که باشگاه در پرداخت اقساط قراردادش تعلل بخرج داد او در آذر ماه سال ۱۳۹۸ از ایران رفت و پس از سه بازی که استقلال سرمربی نداشت بار دیگر کادر مدیریتی سراغ فرهاد مجیدی رفتند و او را برای دومین بار ظرف کمتر از یک سال به عنوان سرمربی روی نیمکت نشاندند. مجیدی تا اواخر فصل فوتبالی ۱۴۰۰-۹۹ هم روی نیمکت استقلال نشست. او پیش از بازی فینال جام حذفی به دلیل سفر احمد سعادتمند مدیرعامل وقت باشگاه به ایتالیا (که قصد مذاکره با استراماچونی را داشت) یکبار دیگر استعفا کرد.

فرهاد مجیدی برای سومین بار و در نیم فصل لیگ برتر جاری بار دیگر به استقلال برگشت و با اینکه این روزها سرگرم تیم بستن برای فصل بعد است باز هم اخبار و شایعاتی درباره جدایی اش این بار هم شبیه به آخر فصل هجدهم که برکنارش کردند به گوش می رسد.

نظری عضو سابق هیات مدیره درباره شرایط فرهاد مجیدی در استقلال گفت: «اراده بعضی از دوستان، کنار گذاشتن فرهاد مجیدی بود و این موضوع مطرح شد اما هیأت مدیره نپذیرفت. من احساس می‌کنم ممکن است البته دقیق نمی‌دانم اما این احتمال وجود دارد که به هر حال فرهاد مجیدی نتواند به کارش ادامه بدهد!».

با توجه به اظهارات این فرد از اعضای هیأت مدیره که تازه ۴۸ ساعت است از کارش برکنار شده و از اتاق وزیر بیرون آمده و این حرفها را می زند، به نظر می رسد باید منتظر جدایی سوم مجیدی از استقلال باشیم.

 

خبرورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال گل گهر فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال

کاپیتان پیشین استقلال مذاکراتی را برای عهده‌دار شدن ریاست آکادمی این باشگاه انجام داد.

به گزارش مشرق، آرش برهانی بازیکن پیشین استقلال مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه برای برعهده گرفتن ریاست آکادمی انجام داد.

برهانی پیش از این هم سابقه مدیریت در آکادمی استقلال را داشته و با امیدهای این باشگاه به مقام قهرمانی کشور هم رسید.

مسئولان استقلال تا بزودی مدیر جدید آکادمی را مشخص خواهند کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است