Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@23:27:34 GMT

انگیزه بالای استقلالی‌های گل‌گهر در آزادی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۰۹۴۴

انگیزه بالای استقلالی‌های گل‌گهر در آزادی

آنقدر بازیکن سابق استقلال در تیم فوتبال گل گهر حضور دارند، که خیلی ها این تیم را گاهی شعبه دوم استقلال می نامند.

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر در یک فصل گذشته بازیکنانی را به خدمت گرفته که اکثر آن‌ها یا از استقلال مستقیم به این تیم آمده‌اند یا سابقه بازی در این تیم را داشته اند.


آرمین سهرابیان، بهنام برزای، علی دشتی، فرشید باقری، گادمین منشا، محسن کریمی، مرتضی تبریزی و میلاد زکی پور بازیکنانی هستند که طی یکی دو فصل اخیر به اردوی گل گهری اضافه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بی شک مهم ترین استقلالیِ گل گهر امیرقلعه نویی است که با حضورش تاثیر زیادی در افزایش حضور بازیکنان سابق تیم محبوبش در سیرجان داشته است.

 


دیدار رفت استقلال و گل گهر در شرایطی در سیرجان با پیروزی 2 بر 1 شاگردان محمود فکری سرمربی وقت آبی ها خاتمه یافت که امیرقلعه نویی معتقد بود رشید مظاهری روز فوق العاده ای را سپری کرده و اگر او نبود تیمش می توانست برنده مسابقه باشد.


حالا چند ماه پس از آن روز که گل گهر در خانه بازی را واگذار کرد، در شرایطی که فرهاد مجیدی یکی دیگر از شاگردان امیرقلعه نویی جانشین محمود فکری شده است و به نوعی حساسیت های این مسابقه را بالاتر هم برده است، دو تیم از ساعاتی دیگر در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف آرایی خواهند کرد؛ دیداری که استقلالی های سابق نظیر زکی پور، تبریزی و .. از انگیزه های زیادی برای خودنمایی برخوردارند.

گل گهرسیرجان استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان استقلال تهران گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست عجیب دنی آلوز: دوستت دارم دلقک من! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوز همچنان از آزادی خود نهایت لذت را می‌برد چون او نمی‌داند این آزادی چقدر طول می‌کشد. این بستگی به مدت زمان لازم برای حل و فصل تمام شواهد مربوط به پرونده این بازیکن دارد.

برای بازگشت به روند زندگی عادی آلوز ارسال پست‌ در شبکه‌های اجتماعی را مانند قبل آغاز کرده است. از زمان آزادی موقت از زندان، این برزیلی در پروفایل اینستاگرام خود یک غروب دیدنی و یک نوع مجسمه برنزی را به اشتراک گذاشته است.

اما بدون شک، پستی که بیش از همه مورد توجه قرار گرفته، تصویری است که امروز یعنی 14 آوریل منتشر کرده است. او تصویر یک نقاشی را منتشر کرده که به نظر می‌رسد کار دختر او یعنی ویکتوریای 15 ساله است. در این نقاشی، می‌شود مواردی مانند "تو باحالی، دوستت دارم قهرمان"، "تو الگوی من، دلقک من، و همچنین همه چیز من هستی" یا "بابا گل می‌زند، دوستت دارم" را مشاهده کرد.

به محض اینکه دنی آلوز به زندان افتاد، از دو فرزندش که حاصل ازدواج با دینورا سانتانا هستند، درخواست کرد که در بارسلونا به مدرسه بروند. با این حال، تنها چند هفته بعد، همسر سابق او اعلام کرد به دلیل عدم توجه از سوی این بازیکن، آن‌ها علاقه‌ای به حمایت از او ندارند.

همانطور که همسر سابق آلوز فاش کرد، حتی از سوی او تماسی دریافت نکرده بودند. بنابراین، پست جدید این بازیکن سابق می‌تواند راهی برای برطرف کردن مشکلات با فرزندانش باشد یا اینکه فقط برای برطرف کردن دلتنگی خود این نقاشی را منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال
  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • (عکس) قاب به یادماندنی استقلالی ها با آقای رکورددار
  • عکس| قاب به یادماندنی استقلالی ها با آقای رکورد دار
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی
  • عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰
  • پست عجیب دنی آلوز: دوستت دارم دلقک من! (عکس)
  • احتمال محرومیت ۲ استقلالی از بازی مهم هفته بعد