Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک پست، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، روز پنجشنبه در جدیدترین گاف خود گفت که کووید -۱۹ بیش از همه جنگ‌های قرن گذشته، آمریکایی‌ها را از بین برد از جمله در مقایسه با جنگ با ایران!

او در سخنرانی  خود در کارولینای شمالی گفت: [در پی شیوع کرونا] ما در حدود یک سال، ۶۰۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۰۰ نفر را در آمریکا از دست دادیم. این تعداد بیش از هر جانی است که در جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم، جنگ ویتنام، عراق، ایران، سراسر افغانستان از دست رفت. در یک سال بیش از هر جنگ بزرگ در قرن بیستم و قرن بیست و یکم قربانی شدند.  

این اظهارات بایدن درباره جنگ خیالی‌اش با ایران، مورد تمسخر کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

این گاف جدید بایدن به دنبال حرکات عجیب و غریب او در کاخ سفید رخ داد؛ جایی که بایدن هنگام گفتگو با خبرنگاران درباره یک قرارداد زیربنایی، پاسخ خود را زمزمه کرد. 

این اولین بار نیست که گاف‌های بایدن سوژه رسانه‎‌ها می‌شود. رئیس‌جمهور آمریکا پیشتر هم در نشست خبری مشترک با نخست وزیر ژاپن در اظهار نظری درباره برجام به جای عبارت «JCPOA» یا همان Joint Comprehensive Plan of Action (برنامه جامع اقدام مشترک)، عبارت «JOPCA» را به کار برد.

رئیس‌جمهور آمریکا بار‌ها به دلیل این خطا‌ها مورد تمسخر قرار گرفته است. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، همواره او را به علت این گاف‌ها به زوال عقلی متهم می‌کند.

منبع: الف

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم

رئیس جمهور سوریه تأکید کرد آمریکا بخشی از خاک این کشور را اشغال کرده است و از تروریسم حمایت می‌کند اما گاهی دیدارهایی با مقامات آمریکایی انجام می‌شود.   به گزارش ایسنا، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز در کاخ ریاست جمهوری در دمشق گفت: آمریکا بخشی از خاک ما را به صورت غیرقانونی اشغال کرده است و از تروریسم و اسرائیل حمایت می‌کند؛ اسرائیلی که خود خاک ما را اشغال کرده است.   وی افزود: با این حال ما گاهی دیدارهایی با آن‌ها داریم هرچند که این دیدارها به هیچ نتیجه‌ای ختم نمی‌شود اما همه چیز تغییر خواهد کرد.     وی درباره محور این دیدارها یا مسؤولانی که در آن شرکت می‌کنند، چیزی نگفت.   بشار اسد در جواب سوالی درباره مذاکرات با غرب گفت: امید همیشه هست. حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای وجود نخواهد داشت باز هم باید تلاش کنیم. به رغم دیدگاه منفی که نسبت به آن‌ها داریم باید با آن‌ها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که ما هرگز از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم و با آن‌ها تنها براساس برابری همکاری خواهیم کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم