Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سه شنبه از ساعت 20 و 30 دقیقه بازی حساس آلمان و انگلیس در ورزشگاه ومبلی برگزار خواهد شد. این 2 تیم در یک مسابقه رسمی پیش از این در جام جهانی 2010 به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز با برد 4 بر یک آلمان‌ها در شب جنجالی داوری به پایان رسید. بنابراین سه شیرها که اکنون خود را یک مدعی برای قهرمانی می بینند می‌خواهند ضمن شکست مانشافات نه چندان آماده، انتقام آن بازی نیز بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماتئوس پیش از این دیدار از نحوه مربیگری ساوت‌گیت انتقاد کرد و کنایه جالبی به آنها زد.

عدم استفاده از سانچو که در دورتموند و بوندس لیگا خوش درخشیده باعث شد تا اسطوره آلمان‌ها از نیمکت نشینی او انتقاد کند.در این 3 بازی، تیم انگلیس از بازیکنان زیادی در خط جلو استفاده کرد ولی «جیدون سانچو» فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و به یک نیمکت نشین محض لقب گرفت. او تنها در بازی سوم که صعود انگلیس مشخص شده بود تنها 6 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

ماتئوس گفت:‌ اگر انگلیسی‌ها نمی‌خواهند به سانچو بازی بدهند و او را در حد ترکیب خودشان نمی‌دانند، ما حاضریم پاسپورت آلمان به او بدهیم و جیدون برای ما بازی کند.

این صحبت در حالی زده شده که چند ماه گذشته، ستاره جوان انگلیسی به نام «جمال موزیالا» تصمیم گرفت به جای بازی در جمع سه‌شیرها برای آلمان‌ها به میدان برود. او در بازی مقابل مجارستان خوش درخشید و توانست در گل دوم و تساوی بخش تیمش تاثیرگذار شود.

سانچو بازیکنی درخشان در بوندس لیگای آلمان بوده و بسیاری معتقد هستند با توجه به بازی انگلیس با این تیم، ستاره 23 ساله می‌تواند نقشی مهم در ترکیب سه‌شیرها ایفا کند.

البته با توجه به درخشش بازیکنی مثل رحیم استرلینگ، بوکایو ساکا و جک گریلیش بعید است که ساوت‌گیت به ترکیب خود دست بزند و سانچو را به میدان بفرستد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماتئوس سانچو یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماری با ۷۰ هزار امضا برای توقف صادرات سلاح انگلیسی به رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، تارنمای "ائتلاف همبستگی با فلسطین" (Palestine Solidarity Campaign) در انگلیس با انتشار تصویر افرادی که در این مراسم حضور داشتند نوشت: شماری از نمایندگان مجلس انگلیس از احزاب سیاسی نیز در این مراسم بودند که عصر امروز برگزار شد. در بیانیه این گروه آمده است الیشیا کیرنز (Alicia Kearns)، رئیس کمیته امور خارجی انگلیس در نشستی گفته است براساس نظر حقوقی مشاوران دولت، اسرائیل قوانین بین المللی را زیرپا گذاشته است، اما دولت انگلیس نمی‌تواند این موضوع را اعلام کند. براساس قوانین دولت انگلیس، این کشور نمی‌تواند جنگ افزار به کشوری بفروشد که مقررات بین المللی را زیرپا می‌گذارد.
در بیانیه "ائتلاف همبستگی با فلسطین" آمده است روز دوشنبه این هفته، زاراه سلطانا (Zarah Sultana)، نماینده مجلس عوام از نخست وزیر انگلیس پرسید آیا سخنان رئیس کمیته امور خارجی مجلس را حقیقت می‌داند یا خیر که ریشی سوناک به جای پاسخگویی، مدعی شد اسرائیل مطابق با مقررات بین المللی از سلاح‌های انگلیسی استفاده می‌کند. در ادامه این بیانیه آمده است بیش از یکهزار حقوقدان، استاد حقوق دانشگاه‌ها و قضات بازنشسته در انگلیس، در نامه‌ای نوشته اند صادرات بمب و موشک انگلیسی به اسرائیل، لندن را در معرض نقض قوانین بین الملل قرار می‌دهد و دو هفته پیش نیز ۱۳۵ نماینده مجلس انگلیس، در نامه‌ای خطاب به وزرای خارجه و بازرگانی نوشتند خواست عمومی، توقف صادرات اسلحه برای اسرائیل است. به نوشته این ائتلاف، کانادا، هلند، ژاپن، اسپانیا و بلژیک اعلام کرده اند صادرات اسلحه برای اسرائیل را متوقف می‌کنند، اما دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس می‌گوید باز هم به اسرائیل اسلحه خواهیم داد.
در ادامه بیانیه "ائتلاف همبستگی با فلسطین" آمده است نسل کشی اسرائیل علیه فلسطینیان، حملات به لبنان، سوریه و ایران نشان داد ادامه صادرات بمب و موشک انگلیسی به اسرائیل، انگلیس را در نقض قوانین بین الملل، شریک اسرائیل می‌کند و همچنین موجب می‌شود که منطقه با پیامد‌های یک جنگ خانمان سوز روبرو شود. تداوم صادرات جنگ افزار انگلیسی به اسرائیل که مدام قوانین بین المللی را زیر پا می‌گذارد، موجب صلح و عدالت در خاورمیانه نمی‌شود. در این بیانیه آمده است بیش از ۳۴ هزار فلسطینی در ۶ ماه اخیر کشته شده اند، اغلب زیرساخت‌های غزه نابود شده است و سازمان ملل هشدار می‌دهد بیش از ۲.۳ میلیون فلسطینی، با قحطی روبرویند و دیوان کیفری بین المللی نیز اعلام کرده اسناد فراوانی درباره نسل کشی اسرائیل در فلسطین گرد آورده است.

دیگر خبرها

  • گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست
  • هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • نسل کشی اسرائیل فریاد «دیدی» را هم در آورد
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • ترکیب احتمالی حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه
  • توماری با ۷۰ هزار امضا برای توقف صادرات سلاح انگلیسی به رژیم صهیونیستی
  • حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • «بلینگهام» به خانه برگشت/ کار سخت «جود» در ورزشگاه «اتحاد»