Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@23:58:55 GMT

کاش دست کم با یک مدیر میان مایه برخورد کنید

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۰۹۸۰

ایرانیان می دانند شما و دولت هایتان دراین هشت سال با مخالفت های شدید درحوزه سیاست خارجی ونیز در میدان مبارزه سیاست داحلی روبه رو بوده اید . کسی تردید ندارد این مخالفت های دامنه دار کیفیت سیاستگذاری درامور گوناگون و در سطح کلان را از سوی دولت های تحت امر شما با دردسرهای جدی روبه رو کرد.. کارشناسان اقتصادی و سیاسی نیک می دانند اگر تحریم هایی که در دولت یازدهم با برجام درحال ریشه کن شدن بودند بر نمی گشتند بدون تردید اقتصادایران وضعیت فعلی را نداشت و در موقعیت بهتری ایستاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانیان می دانند شما و دولتهایتان مثل هر دولتی درایران و یا در جهان دنبال این بودید که روزگار شهروندان دست کم بدتر از دیروزنشود و دراین راه تلاش نیز کردید.  شهروندان ایران از همه سختی هایی که دولتهای شما کشیدند اطلاع دارید.

آقای روحانی ، رییس جمهور محترم

 با این همه شهروندان ایرانی درانتخابات 28 خرداد ماه1400 به نتیجه و برایند فعالیت های 8سال اداره دولت  با روشها و ویژگی هایی که جنابعالی اعمال کردید رای منفی دادند. تردید نکنید بخش قابل توجهی از مشارکت  نسبی پایین در  انتخابات 28 خرداد 1400 نتیجه ناکامی های مدیریت جنابعالی در حوزه های گوناگون به ویژه حوزه اقتصاد بوده است. ایرانیان با همه  فرازها  وفرودها در رفتار ملی خود و به رغم همه تنگناها مسیر آینده را جوری رقم می زنند که در نهایت به سرافرازی این کشور منجر شود و با این دیدگاه وخرد ملی بود که در دو انتخابات پی در پی به شما رای دادند. با این همه متاسفانه حضرتعالی پاسخ درخور و شایسته ای به این محبت ملی ایرانیان نشان ندادید. این درست است که شاید دست شما درامور گوناگون باز نبوده است اما ایرانیان باور دارند در همان جاهایی که دستتان باز بوده و می توانستید با دور اندیشی و تدبیر بهتر از وقوع برخی رخدادهای غم انگیز اجنتاب کنید نیز به اندازه کافی دلسوزی نکرده  وجدیت کافی به خرج ندادید. به طور مثال حضرتعالی با همه ادعا ها درباره حمایت از بخش خصوصی هرگز حاضر نشدید به محل کار آنها بیایید و با آنها گفت وگو کنید ومیلیونها کار آفرین کوچک و بزرگ در انتظار ماندند. ایرانیان به حق انتظار داشتند دراین هشت سال هرجا که کارها مطابق برنامه و در مسیر پیشرفت ملی به سدها و بندها می رسید تا جایی که به امنیت ملی آسیب نرسد با آنها حرف می زدید و مردم را محرم می دانستید اما نکردید.

شهروندان ایرا نی به حق و به درستی باور داشته ودارند که شما دست کم در در انتخاب مدیران ارشد دولت می توانستید دقت بیشتری  کنید و کسانی را در اندازه میانگین کارنامه و کارآمدی مدیران در همه سالهای پس از جنگ برای تصدی امور مهم بر می گزیدید .  اما شوربختانه این اتفاق به ویژه در دولت دوم شما رخ نداد و همان تعداد انگشت شمار از مدیران با شهامت نیز از دولت رفتند و هرکس به جانشینی آمد دراندازه مدیر قبلی نبود. برخی از این مدیران متاسفانه دراین ماههای اخیر بسیار به شهروندان بی پناه ایرانی بی حرمتی کرده و با حرفها و ادعاهای واهی ایرانیان راآزاردادند. وعده هایی که درباره بورس اوراق بهادارتهران دادید و اینها بر اساس گزارش ها و تحلیلهای نادرستی بود که به شما می دادند از مسایل غم انگیز است. شما با اعتماد به مدیرانی که منصوب کرده بودید و با استناد به  گزارش ها ی آنها شهروندان را تشویق کردید سرمایه های کوچک و متوسط خود را به بورس بیاورند و دهها هزار نفر سرمایه خود را از دست دادند . این نمونه ای نمونه ای از این دست سستی ها در انتخاب مدیران کار آمد و برخورد نکردن با آنها بوده است. 

مدیری کوچک و آزاری بزرگ

مدارای بیهوده شما با مدیرانی که به شکل های گوناگون به ایرانیان آزارهای مادی و روحی رسانده اند دراین سالها وبه ویژه دراین ماههای تازه سپری شده برخی از مدیران کوچک را جسور و بی تربیت کرده و آنها با ناجوانمردی از مدارای آسیب رسان شما بهره برداری بد  می کنند. برای نمونه می توان به مقوله واکسیناسیون و روندها وبرایندهای ان نگاه کرد. وعده های بدون پشتوانه و زدن حرفهایی دورازواقعیت و امیدوارکردن بی فایده ایرانیان درباره تامین  واکسن و سردرگم  کردن ایرانیان یکی از زشت ترین روندها دراین ماهها بوده وهست که دربرابر دیدگان جنابعالی رخ می دهد . در حالی که ایرانیان از دولت و سازمانها ووزارتخانه های دارای مسولیت مستقین درامر واکسیناسیون انتظار دارند دست انها را گرفته و آنها را یاری دهند تا از شر این ویروس قاتل رها شوند اما مدیران این بخش به دلیل ناکارآمدی ونیز به دلیل فقدان احساس مسوولیت رفتار وگفتارهای آزاردهنده ای را نشان داده و آزردگی ملی را فراهم کردند. تازه ترین رفتار آزار دهنده وناراحت کننده را یک مدیر میان پایه و میان مایه نشان داد ومنتقدان به روند واکسیناسیون و  منتقدان به پراکنده گویی ها درباره نوع واکسن را با لفظی بی شرمانه  با آزار روبه رو و به آنها که حرف میلیونها ایرانی را برزبان آورده توهین بزرگی کرد.

آقای روحانی ، رییس جمهور محترم ،

شاید پذیرفتنی باشد  اگر دست شما برای حل مهمترین مسایل سیاست خارجی چندان باز نبود  واین نیز شاید قابل قبول باشد که تحریم ها راه را برعادی ماندن اقتصادایران بست تا شما  نتوانید اقتصاد را درست کنید اما آیا دربرخورد با یک مدیر بی تربیت و میان مایه نیز اختیار ندارید؟ سکوت شما به توهین این شخص شاید آزاردهنده تر ازگفتار و رفنار زشت او باشد.ایرانیان آیا به رییس جمهوری رای دادند که شاهد و ناظر بی تفاوت و بی حوصله به این رخداد ناراحت کننده باشد ؟ . سکوت و مدارای شما و ابقای این فرد توهین کننده نشان میی دهد شما نیز شاید حرف اورا قبول دارید که بدا به حال این مردم. شاید مدارا و سکوت شما از این سرچشمه می گیرد که توانایی برخورد با یک مدیر میان پایه رانیز  ندارید که این بسیار بدتراز اولی است. شاید هم اصولا نگاه شنا دراین هفته های اخر به مسایلی بسیار پراهمیت است که نیک می دانید در وضعیتی نیستید که در ان موارد کاری کنید.

آقای روحانی یادتان باشد تاریخ درباره شما چگونه داوری خواهد کرد.رییس جمهوری که توانایی و رغبت و حوصله نداشت یک مدیرمیان مایه و میان پایه  توهین کننده به شهروندان را برکنار کند.

صفحه تلگرامی حسین سلاح ورزی – تایب رییس اول اتاق بازرگانی ، صنایع ومعادن و کشاورزی ایران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد میان مایه یک مدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سناریوی تل‌آویو برای پاسخ به تهران

به گزارش «تابناک»، امیرعلی ابوالفتح در روزنامه همشهری نوشت: به‌دنبال بازتاب گسترده عملیات «وعده صادق» در سطح جهانی، گمانه‌زنی‌ها درباره پاسخ احتمالی تل‌آویو به این عملیات در شرایطی ادامه دارد که سناریوهای مطرح در این زمینه را باید از ابعاد مختلفی مورد بررسی قرار داد. نکته اینجاست که نتانیاهو و اعضای کابینه افراطی و دست‌‌راستی او، همواره به‌دنبال مواجهه مستقیم با ایران بوده‌اند؛ کمااینکه پیش‌از عملیات «طوفان‌الاقصی» نیز در مقاطع مختلف بر طبل رویارویی با جمهوری‌اسلامی می‌کوبیدند. این گروه معتقدند که در قبال عملیات «وعده صادق» ایران باید واکنشی سخت نشان داد؛ واکنشی که جنبه بازدارنده داشته باشد و معادله مواجهه با ایران را تغییر دهد. اگرچه نتانیاهو در این زمینه با محدودیت‌ها و دشواری‌های مختلفی مواجه است، اما این رویکرد، حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران، حمله به اهداف نظامی در تهران، هدف قرار دادن زیرساخت‌ها، به‌ویژه در حوزه پالایشگاه‌ها و... را به‌عنوان سناریوهای خود به‌منظور پاسخ به ایران مطرح می‌کند؛ سناریوهایی که تلاش برای تحقق آن هزینه‌های بسیاری برای تل‌آویو به‌همراه خواهد داشت. دراین میان، نکته اینجاست که با وجود اینکه تندروها در تل‌آویو تلاش می‌کنند اینگونه القا کنند که به‌صورت مستقل تصمیم‌گیری می‌کنند و به متحدان خود گوش نمی‌دهند، اما واقعیت‌های میدانی به‌شدت از وابستگی آنان به هم‌پیمانان خود، به‌ویژه آمریکایی‌ها حکایت دارد؛ موضوعی که اجرای سناریوهای مقابله‌ای آنها در قبال تهران را با محدودیت‌های عدید‌ه‌ای مواجه کرده‌است. بنابراین به‌نظر می‌رسد گروه نخست دراین زمینه دست بالا را ندارند.

در چنین شرایطی سناریوی دوم، انجام اقدام‌هایی است که به جنگ تمام‌عیار منجر نشود و به‌مراتب محدودتر و کوچک‌تر از سناریوی نخست باشد. حمله به اهدافی در خارج از ایران و به‌ویژه هدف قرار دادن آنچه به‌عنوان «دارایی‌های سپاه خارج از ایران» عنوان می‌کنند، ازجمله گمانه‌زنی‌های مطرح دراین زمینه است. حمله به اهدافی در عراق و سوریه یا «حمله محدود» در داخل مرزهای ایران، آن ‌هم بدون تلفات و به‌گونه‌ای که منجر به جنگ و درگیری گسترده با ایران نشود، ازجمله فرضیه‌های مطرح در سناریوی دوم است. «حمله سایبری» و «اقدام خرابکارانه در داخل ایران» از دیگر گمانه‌زنی‌های مطرح به‌شمار می‌رود. در مجموع معتقدم با گذشت زمان و افزایش فشارهای آمریکا و دولت‌های اروپایی به تل‌آویو برای دامن نزدن به تنش‌ها در منطقه، تصمیم‌سازان اسرائیلی بیش از هر چیز به گزینه‌ای محدود و بدون تلفات می‌اندیشند تا تهران را وادار به پاسخ متقابل نکنند.

دیگر خبرها

  • حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است
  • (ویدئو) همتی: مردم همچنان در انتظار وعده برقراری گشت ارشاد مدیران هستند
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه
  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • دو سناریوی تل‌آویو برای پاسخ به تهران
  • برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال
  • تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما