Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور در پیامی با ابراز تاسف از وقوع سانحه برای اتوبوس حامل سرباز معلم ها که منجر به جان باختن و مجروح شدن عده ای از آنان شد ضمن تسلیت به خانواده های داغدیده، تاکید کرد: متاسفانه تکرار چنین حوادث اندوه بار و غیر قابل جبران جاده ای نشان می دهد که همه مسئولان و دست اندرکاران ذیربط باید با برنامه ریزی های دقیق تر و همه جانبه در کاهش وقوع این گونه حوادث تلخ بیش از پیش تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف، وقوع سانحه دردناک برای اتوبوس حامل سرباز معلم ها در محور زاهدان–آباده در دهشیر-یزد که منجر به جانباختن و مجروح شدن عده ای از این عزیزان شد و آحاد ملت ایران را اندوهگین و متاثر ‌کرد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه ناگوار را از صمیم قلب به خانواده های داغدیده و جامعه علمی و آموزشی کشور تسلیت می گویم و برای جانباختگان این حادثه رحمت و مغفرت، برای آسیب‌دیدگان و مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و تسلی، مسألت دارم.

متاسفانه تکرار چنین حوادث اندوه بار و غیر قابل جبران جاده ای نشان می دهد که همه مسئولان و دست اندرکاران ذیربط باید با برنامه ریزی های دقیق تر و همه جانبه در کاهش وقوع این گونه حوادث تلخ بیش از پیش تلاش کنند.

در این حادثه هم باید سریعا نسبت به بررسی علل وقوع آن اقدام و مقصر یا مقصران احتمالی را معرفی کنند.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حسن روحانی اتوبوس سربازان اتوبوس سربازان در یزد سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در  آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امدادونجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵پونک و۹شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.   روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضردرمحل حادثه دادند.   علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان