Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا نورالدین درمنان در نشست ستاد مدیریت بحران دلفان اظهار داشت: سزاوار نیست مردم نجیب، ارزشمند و فداکار دلفان اینگونه مورد بی‌مهری قرار گیرند و با موضوع بی‌آبی دست و پنجه نرم کنند به همین دلیل این مشکل به جد پیگیری و به‌زودی مرتفع می‌شود.

وی افزود: قرار است آبفا شهرستان با هماهنگی بخشداران و استقرار تانکرهای آب در روستاهایی که کمبود آب دارند این موضوع را حل و فصل نمایند و با وجود آبرسانی از طریق تانکرهای آب، نباید شاهد بی‌آبی یا کم‌آبی در روستاها باشیم و هرگونه کم آبی در روستاها قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دلفان اضافه کرد: با توجه به گزارشات موجود ۵۰ روستا در این شهرستان با معضل بی‌آبی روبرو هستند به همین دلیل بخشداران باید با جدیت و بصورت شبانه‌روزی در محل کار حضور داشته باشند.

برچسب‌ها آبرسانی لرستان وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آبرسانی لرستان وزارت نیرو آبرسانی لرستان وزارت نیرو بی آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح 3 طرح هادی در شیروان

به گزارش روابط عمومی این مراسم با حضور فرماندار ،مدیر کل و معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان، بخشدار مرکزی، مدیران شهرستان و اهالی روستای قلعه چه برگزارشد. در این مراسم دکتر زارعی مدیرکل بنیاد مسکن استان ضمن تقدیر از مدیران شهرستان گفت: در سال گذشته باهمراهی مسئولان شهرستان و شوراها و دهیاران روستاها عملکرد قابل قبولی در حوزه اسفالت معابر شهرستان ثبت شد . وی اضافه کرد در سال گذشته از محل قیر رایگان در شهرستان شیروان ۹۹هزار مترمربع آسفالت با اعتباری معادل ۱۷۹ میلیارد ریال انجام شد. همچنین در ادامه مهندس احمدی مدیر بنیاد مسکن شیروان گفت: در این مراسم  طرح هادی ۳ روستا به مساحت ۲۱ هزار مترمربع آسفالت و ۵۶۵ متر طول جوی و جدول  افتتاح گردید. در این مراسم اسماعیل زاده فرماندار شیروان گفت: بنیاد مسکن از نهادهایی که در ابتدای انقلاب و با ابتکار امام راحل تاسیس گردید که ثمره این فرمان را امروزه با خدمات گسترده ی این نهاد از نزدیکترین روستاها تا دورترین مناطق روستایی میتوان به صورت مشاهده کرد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به اردبیلی‌ها
  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان
  • کمک ۲ میلیارد ریالی خیران نیک‌اندیش در جشن گلریزان سرباز
  • افزایش تدابیر امنیتی در نزدیکی مدارس و عبادتگاه‌های یهودیان در فرانسه
  • احداث زمین چمن مصنوعی در بهاباد
  • کارگروه عفاف و حجاب شهرستان میاندوآب
  • افتتاح دو شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • پیش‌بینی برداشت ۵۰هزار تن نخود در دلفان
  • بانه شهر توریستی و تجاری کردستان ‌
  • تأکید فرماندار مهاباد بر آبرسانی به روستا‌های بدون آب آشامیدنی