Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تسلیت چهره های سیاسی کشور به مناسبت فوت دو خبرنگار در حادثه واژگونی اتوبوس

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب:

" آیت الله خامنه ای: بنده مایل نبودم ازواکسن غیرایرانی استفاده کنم؛ بنابراین گفتم منتظر واکسن ایرانی می‌مانم چراکه باید این افتخار ملی راپاس بداریم. علاوه بر این، تأکید داشتم که دریافت واکسن درنوبت طبیعی خودانجام شودکه امروز بحمدالله افرادبالای ٨٠ سال اغلب واکسن را دریافت کرده اند."

حجت نیکی ملکی، رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

" رهبر عزیز انقلاب به دانشمندان جوان کشورمان اعتماد کردند و واکسن ایرانی برکت را تزریق کردند

افتخاری برای تیم تولید واکسن برکت

از رهبر عزیز که بزرگترین پشتیبان و حامی پیشرفت کشور از طریق توسعه علم و فناوری هستند برای این اعتماد سپاسگزاریم"

مصطفی قمری وفا، مدیرکل اخبار داخلی صداوسیما:

" رهبر انقلاب پس از دریافت دُز اول واکسن کرونا:
بنده مایل نبودم از واکسن غیرایرانی استفاده کنم؛ بنابراین گفتم منتظر واکسن ایرانی می‌مانم چراکه باید این افتخار ملی را پاس بداریم. علاوه بر این، تأکید داشتم که دریافت واکسن در نوبت طبیعی خود انجام شود."

سید محمود رضوی، مشاور فرهنگی هنری رئیس مجلس:

" تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
وجود نازکت آزرده گزند مباد
سلامت همه آفاق در سلامت توست
به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

رهبری عزیزجان ما صبر کردند تا در نوبت سنی خود واکسن را با افتخار ایرانی بزنند، از اعتماد رهبرم به جوانان وطنم احساس غرور و به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم."

سید یاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی:

" نائب حضرت صاحب (ارواحنا فداه) که سلامت‌شان دغدغه یک امت است، اینچنین از تولید ایرانی حمایت می‌کنند. بلاتردید این غیرت اگر در تمام سطوح و همه حوزه‌ها حاکم شد، ایران به قله‌های پیشرفت خواهد رسید."

مرتضی مرادیان، سفیر ایران در دانمارک:

" مایل نبودم از واکسن غیرایرانی استفاده کنم. گفتم منتظر می‌مانیم تا ا‌ن‌شاءالله واکسن داخل کشور تولید شود و از واکسن خودمان استفاده کنیم. این افتخار ملی را به معنای واقعی کلمه پاس بداریم."

نجاح محمدعلی، تحلیلگر سیاسی:

" رهبر معظم انقلاب، نوبت اول واکسن ایرانی کرونا را دریافت کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اعلام کرده بودند که دو شرط برای استفاده از واکسن کرونا دارند: نخست آنکه واکسیناسیون ایشان خارج از نوبت انجام نگیرد. دوم اینکه حتما واکسن ایرانی استفاده خواهند کرد."

کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو:

" رهبر انقلاب پس از دریافت دُز اول واکسن کرونا:

بنده مایل نبودم از واکسن غیرایرانی استفاده کنم؛ بنابراین گفتم منتظر واکسن ایرانی می‌مانم چراکه باید این افتخار ملی را پاس بداریم. علاوه بر این، تأکید داشتم که دریافت واکسن در نوبت طبیعی خود انجام شود."

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت سالروز شهادت سرلشکر شهید علی هاشمی توئیتی را منتشر کرد:

" ۴تیر، سالروز شهادت برادر شهیدم سرلشکر علی هاشمی است. او نماد غیرت و وفاداری هموطنان عرب درمقابل ارتش بعثی صدام بود. علی، قهرمان دوران تنهایی وغربت ملت ایران و بن بست شکنِ جبهه‌های نبرد بود. یاد او را گرامی می‌دارم و به هموطنان عربم، با داشتن چنین قهرمانانی، درود می‌فرستم."

منوچهر مرادی، سفیر ایران در اوکراین با انتشار تصویری از تمبر یادبود علی دایی نوشت:

" علی دایی گرچه بزودی رکورد  آقای گل جهان فوتبال را به کریستیانو رونالدو واگذار خواهد کرد، اما تا ابد آقای دل مردم ایران باقی خواهد ماند. مردم او را نه فقط با گل‌های ملی بلکه با غیرت مثال زدنی، پشتکار ستودنی، عشق به میهن و مردمی بودن به یاد خواهند داشت. پاینده باشی پهلوان"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محسن رضایی مهدی فضائلی سیاسیون ایران افتخار ملی مایل نبودم واکسن ایرانی واکسن کرونا گفتم منتظر سیاسی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید

مصاحبه سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با یک خبرنگار خانم در جمهوری آذربایجان با واکنش‌های منفی بسیاری از ناحیه دوستداران ایران و‌ جمهوری اسلامی مواجه شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصاحبه سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با یک خبرنگار خانم در جمهوری آذربایجان با واکنش‌های منفی بسیاری از ناحیه دوستداران ایران و‌ جمهوری اسلامی مواجه شده است. 

این گفتگو در داخل سفارت ایران در باکو صورت گرفته است؛ به لحاظ حقوقی، داخل سفارت هر کشور، از نظر مقررات و قوانین و مناسبات، به مثابه خاک آن کشور محسوب می‌شود و مسولان سفارت‌های کشورمان، می‌توانند، و البته بهتر است بگوییم، باید آداب ایران اسلامی را رعایت کنند. 

با این وجود، خبرنگار خانم، بدون حجاب، و  بدتر از آن، با ظاهری حتی پایین تر از پوشش عرفی رسمی خانمها در  کشورهایی که رعایت حجاب الزام قانونی نیست، در این گفتگو ظاهر شده است که نوعی اهانت به مناسبات درون خاک ایران محسوب می‌شود. اما این اهانت را متاسفانه بدون واکنش سفیر ایران انجام داده است. 

این خبرنگار همچنین پرچم جمهوری آذربایجان را در کنار خود قرار داده، حال آنکه اساساً خبرنگار یک کشور، مقام رسمی آن کشور محسوب نمیشود که بخواهد چنین تشریفاتی را برای خود به جا بیاورد. انجام چنین تشریفاتی برای یک خبرنگار، نوعی اهانت به مقام رسمی ایرانی در آن کشور است و متاسفانه این امر هم با واکنش عزتمندانه ای از ناحیه سفیر ایران مواجه نشده است. 

غیر از اشکالات بسیار فرمی، مصاحبه جناب سفیر با ایرادات فراوان محتوایی هم روبرو بوده است؛ به نحوی که آقای موسوی سوالات جهت دار و مشکل دار خبرنگار خانم را نه تنها با پاسخهای درخور و درست و از موضع عزت و حقیقت پاسخ نداده، بلکه به نوعی از موضع متهم و پذیرش ضعف برخورد کرده است. 

پیشتر در مورد دیگری یکی از سفرای ایران در یک کشور اروپایی به دلیل اهمالی‌ که در نحوه‌ی پذیرش از برخی میهمانان داشت و آداب و مناسبات ایران را رعایت نکرده بود از کار برکنار شد. امیدواریم آقای عباس موسوی سفیر ایران در جمهوری آذربایجان هم به دلیل این خطای بد و نیز از آنجا که در مصاحبه خود نشان داده شاید نمی‌تواند به درستی از مواضع جمهوری اسلامی ایران دفاع کند، جای خود را به فرد دیگری بدهد که عاری از این خطاها و عدم توانمندیها در مناسبات حساس با یک کشور منطقه باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید
  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه و هیات همراه با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه با رهبر معظم انقلاب
  • عکس/ دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی محسوب می‌شوند + فیلم