Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گسترده و پرشور بود، تاکید کرد: این حضور گسترده از عمق توجه مردم به کاندیداهای امتحان پس داده انقلاب بود.

حسن نوروزی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد عنوان کرد: با وجود تمام کاستی هایی که از سوی وزارت کشور در برگزاری انتخابات شاهد بودیم از گاهی کند بودن و عدم دقت دستگاه ها تا نبود تغذیه مناسب برای برخی از نیروهای نظارتی ولی حضور مردم آنقدر باشکوه بود که موجب می شود ما تمام این کاستی ها را با چشم اغماض نگاه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور مردم بسیار گسترده و پرشور بود که این حاکی از عمق توجه مردم به کاندیداهای امتحان پس داده انقلاب بود.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بیان کرد: این برای ما یک افتخار ملی بود که با وجود تحریم های استکبار و مشکلات شاهد حضور باشکوه مردم باشیم، قطعا وظیفه آقای رییسی بسیار مضاعف خواهد بود که ان شاءالله با انتخاب وزرا و مدیرانی پاکدست، فعال و نقدپذیر در جهت رشد و ترقی در حوزه های مختلف همچون اقتصاد و ریشه کن کردن فساد و کاهش رکود و تورم قدم بردارند.

نوروزی بیان کرد: قطعا آقای رییسی باتجربه خوبی که دارد می تواند کشتی به گل نشسته دولت را رهبری کند و باری دیگر آن را به آب های آرام اقیانوس جمهوری اسلامی بازگرداند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حسن نوروزی انتخابات 1400 سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ قلم کالا باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد

به گزارش خبرنگار مهر، «حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: بر اساس مصوبه مجلس قرار بود قیمت ۱۱ قلم کالا مطابق با قیمت های شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد.

وی بیان کرد: در واقع باید ما به التفاوت قیمت‌ها را دولت به فروشنده بپردازد اما در حال حاضر عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دولت مطابق مصوبه مجلس نیست چراکه اگر فردی برای مثال ۷۰۰ هزار تومان کالا خریداری کند دولت صرفا ۲۰۰ هزار تومان آن را می‌پردازد که این خلاف قانون است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیاری از خانوارها توان پرداخت کالاهایی که قیمت آن به شدت گران شده است را ندارند و باید ۱۱ قلم کالای اساسی به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد؛ دولت باید در نحوه اجرای این قانون، اصلاحات لازم را انجام دهد و این قانون باید دقیق اجرایی شود.

حاجی دلیگانی در ادامه جلسه گفت: از نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران که با «وعده صادق» پوزه زیاده‌خواهان اقتصادی را به خاک مالیدند و برای کشور اقتدار مضاعف آفریدند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 6084310 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • ۱۱ قلم کالا باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • جهش سنگین قیمت دلار در عمر ۴ چهارساله مجلس یازدهم از نگاه یک نماینده /به ۱۴۰۰ برگردم، شاید از رئیسی حمایت نکنم
  • جهش عجیب قیمت دلار در عمر ۴ چهارساله مجلس یازدهم از نگاه یک نماینده /به ۱۴۰۰ برگردم، شاید از رئیسی حمایت نکنم