Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ جواد افشاری فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک گفت: ماموران انتظامی شهرستان خوروبیابانک حین کنترل یکی از محور‌های  شهرستان خوروبیابانک  به یک نیسان و کامیون بنز مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۸۴ پمپ فشار بالا، ۲ تیلر۱۰اسب کاما، ۱۰ موتور تک گیریبکس، ۵ اره برقی، ۲ موتور سم پاش، یک کارتن قطعات کامپیوتر، ۵ کارتن سرویس آرکوپال، ۳۹ تیغه علف زن، ۳ جعبه بکس، یک کارتن لوازم یدکی خودرو، ۲ دستگاه -توربو شارژ خودرو، ۵ کولر گازی، ۴ قطعات دریل، ۷ قطعات دینام، ۶ آرمیچر، یک چرخ دنده دریل، یک دستگاه بوشن کوچک آلمانی، یک کارتن لوازم دوچرخه تایوانی، ۲ کارتن لولای درب پی وی سی و یک کارتن پودر دندانسازی همگی خارجی و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک ادامه داد: ارزش کالا‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ افشاری بیان داشت: دراین رابطه ۲ راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا وبرهم زنندگان نظم و امنیت اقتصادی کشور که عاملان رکود اقتصادی و افزایش بیکاری و تورم در جامعه هستند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کالای قاچاق خوروبیابانک شهرستان خوروبیابانک یک کارتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک انبار در شهرستان خرم آباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
سرداریحیی الهی افزود: مأموران کلانتری ۱۹ خرم آباد پس از تکمیل تحقیقات میدانی و با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت موضوع، یک انبار را در این خصوص شناسایی و در بازرسی آن تعداد ۲۰۰ قلم انواع لوازم خانگی و آشپزخانه غیرمجاز قاچاق به ارزش ریالی ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند.
سردار الهی با بیان این که یک نفر در این رابطه دستگیر شد گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان لرستان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع و یا فروش قاچاق کالای خارجی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار