Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال منچسترسیتی در فصل جدید مسابقات اروپایی به دنبال تقویت خط حمله خود است و پپ گواردیولا در نظر دارد تا یک خانه تکانی را انجام دهد. او فصل گذشته تمرکزش روی ساختار دفاعی بود و حالا در پی جذب ستاره‌هایی در جلوی زمین است.

در همین راستا شنیده می‌شود جک گریلیش، ستاره ۲۶ ساله تیم استون ویلا و تیم ملی انگلیس که مشتری‌های فراوانی را در داخل و خارج از این کشور دارد در آستانه پیوستن به جمع سیتیزن‌ها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شبکه تلویزیونی ESPN، در گزارشی به این خبر اشاره داشته و مبلغ این انتقال را چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون پوند عنوان کرده است. در صورت محقق شدن این انتقال با این مبلغ، رکورد نقل و انتقالات در بریتانیا شکسته خواهد شد. فعلا پل پوگبا، ستاره تیم منچسیونایتد با ۸۹ میلیون پوند نفر اول از این حیث است. او با این رقم از یوونتوس به یونایتد آمد.

گریلیش در فصلی که گذشت آمار هفت گل و ۱۲ پاس گل را در تیم استون ویلا بر جای گذاشت. او به عنوان کاپیتان نقش بسیار پررنگی در موفقیت‌های چند سال اخیر ویلا داشته است. سیتی به جز این بازیکن به دنبال خرید هری کین هم هست. آنها حاضرند برای به خدمت گرفتن کین، رحیم استرلینگ و ریاض محرز را به عنوان بخشی از قرارداد، به تاتنهام بفروشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچسترسیتی پپ گواردیولا پپ گواردیولا لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی

بیانکونری موظف به پرداخت نزدیک به 10 میلیون یورو به علاوه سود به رونالدو است.

طرفداری | مدیران یوونتوس، موظف به بازپرداخت پول به کریستیانو رونالدو هستند، چراکه وکلای این بازیکن اکنون پرونده حقوقی خود را علیه این باشگاه با پیروزی به پایان رسانده‌اند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس باید 19.5 میلیون یورویی را که به رونالدو از زمان حضورش در این باشگاه بابت دستمزد عقب افتاده تعلق دارد، پرداخت کند. این مبلغ مربوط به پرداخت‌های ماهانه‌ای است که در دوران قرنطینه توسط بانوی پیر به تعویق افتاده بود و ظاهراً این دستمزدهای معوقه هرگز به رونالدو پرداخت نشده بود.

کریستیانو رونالدو در این پرونده از خدمات وکلای برجسته‌ای همچون جان شحاته، امانوئله گواستالا و فابیو یودیکا بهره می‌برد و آنها نقش کلیدی در کسب پیروزی موکل خود در این پرونده داشتند. گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس هرگز بودجه‌ای را برای پرداخت این مبلغ در نظر نگرفته بود، چراکه آنها اساساً انتظار داشتند در این پرونده پیروز شوند.

پیش از این، پائولو دیبالا نیز به دلیل عدم دریافت دستمزدهای معوقه خود از یوونتوس به این باشگاه شکایت کرده بود تا بدین‌ترتیب رونالدو تنها بازیکنی نباشد که به این سرنوشت دچار شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • خوشحالی امیلیانو مارتینز رو به هواداران لیل پس از مهار پنالتی و صعود استون ویلا / فیلم
  • صعود استون ویلا در ضربات پنالتی با درخشش مارتینز/ فیورنتینا راهی نیمه نهایی شد
  • همان همیشگی؛ امیلیانو مارتینز بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها
  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • حتی یک پیش‌بینی ستاره بارسا درست در نیامد
  • ادعای ستاره سیتی: رئال از اول دنبال پنالتی بود
  • آنتونی رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد + عکس
  • رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد (عکس)
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی