Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱ هزار واحد از این تعداد واحد مسکن محرومان در سیستان و بلوچستان از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ساخته شده است.

وی افزود: با افزایش تسهیلات مسکن روستایی به ۱۰۰ میلیون تومان امیدواریم شاهد کیفیت مسکن مقاوم روستایی و ادامه این روند در سال‌های آینده برای سیستان و بلوچستان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: بنیاد مسکن شرح وظایف زیادی دارد و از اول انقلاب جزو نخستین دستگاه‌هایی بود که با دستور رهبر کبیر انقلاب برای ساخت مسکن محرومان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: هر زمان هر کاری که در کشور به زمین مانده به ویژه در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه مانند جنگ و سیل به بنیاد مسکن واگذار شد و همیشه این بنیاد در خط مقدم کار بوده و در مناطق مختلف کار‌های بسیار اثرگذاری انجام داده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن روستایی بنیاد مسکن ساخت مسکن سیستان و بلوچستان بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم‌سازی بیش از پنج هزار واحد مسکونی در ایلام

                                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حبیب‌الله محبی اظهار داشت: مقاوم‌سازی و ساخت مسکن یکی از برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و کمک بلاعوض باعث شده است بخش عمده‌ای از مشکلات مسکن در روستا‌ها حل شود.   وی با اشاره به اقدامات انجام شده این بنیاد در حوزه مسکن روستایی، افزود: در این بازه زمانی (۱۴۰۰ تا کنون) اعتباری معادل ۱۴هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب طرح نهظت ملی مسکن روستایی پرداخت شده است.   مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان اسلامی ایلام ادامه داد: این میزان اعتبار پرداختی به تعداد هشت هزار و ۲۴۸ متقاضی حادثه دیده از حوادث غیرمترقبه و تکمیل واحد‌های نیمه کاره روستاییان پرداخت شده است.   محبی تاکید کرد: همچنین اعتباری معادل ۴۵۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به اقشار کم درآمد روستایی، خسارت‌دیدگان از حوادث غیرمترقبه روستایی و شهری و متقاضیان مناطق محروم به تعداد هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.   وی یادآور شد: در این مدت (سال ۱۴۰۰ تا کنون) پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان رایگان به تعداد ۵۴۶خانوار کم بضاعت روستایی و ۷۷۰ تُن میلگرد رایگان به تعداد ۳۸۵ خانوار کم بضاعت در استان تحویل شده است.   به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام طی این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و۴۰۰ واحد مسکن روستایی پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • ۳۵ درصد مساکن روستایی آذربایجان‌غربی مقاوم است/تلاش برای رسیدن به میانگین کشوری
  • ۹۵۵ واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود
  • ۶ هزار مسکن روستایی در استان ایلام ساخته شده
  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • مقاوم‌سازی بیش از پنج هزار واحد مسکونی در ایلام
  • تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان
  • ۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان احداث می‌شود
  • احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان