Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بوژیدار رادوشوویچ پس از دیدار با ذوب آهن در تاریخ چهار خرداد به کرواسی سفر کرد و در شرایطی که قرار بود بعد از پنج روز استراحت، دوباره به تمرینات پرسپولیس بازگردد اما با گذشت یک ماه از سفرش این اتفاق هنوز رخ نداده است. در همین مدت، رادوشوویچ با ارسال ایمیل‌هایی به باشگاه، تهدیدهایی برای فسخ‌ قرارداد داشته و به دنبال جدایی قطعی از پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به قرارداد کاملا یکطرفه‌ای که در زمان محمدحسن انصاری‌فرد به امضا رسیده، رادو در صورت فسخ قرارداد، می‌تواند به راحتی باشگاه پرسپولیس را محکوم به پرداخت مبلغی حدود ۸۰۰ هزار یورو بابت این فصل و دو فصل آینده از قراردادش کند؛ آن هم بدون حضور در تمرینات و بازی‌های پرسپولیس! 

قهر این بازیکن و غیبت‌ طولانی مدت در تمرینات از یک سو و همچنین مصاحبه‌هایی که علیه مدیریت باشگاه انجام می‌دهد از طرف دیگر باعث شده تا سایر بازیکنان پرسپولیس نسبت به این اتفاق حساس شوند. رفتارها و صحبت‌های اخیر رادوشوویچ جو سنگینی در تیم به وجود آورده و زمینه‌ساز عصبانیت شدید بازیکنان شده است.

پیگیری های خبرنگار فارس از جو پرسپولیس نشان می دهد که بازیکنان از اینکه این بازی بازیکن به راحتی علیه مدیریت باشگاه مصاحبه می کند و هیچ برخوردی هم با او نمی شود گلایه دارند. اگر قرارداد این بازیکن طوری منعقد می‌شد که برای باشگاه راه فرار باقی می‌گذاشت، بدون شک او نمی‌توانست اینگونه بی‌محابا علیه پرسپولیس موضع‌گیری کند و به مدیران باشگاه لقب «دروغگو» بدهد. 

از سوی دیگر، در اتفاقی عجیب  برخی هواداران پرسپولیس به شدت از این بازیکن حمایت می کنند و این حمایت ها از رادوشوویچ باعث عصبانیت سایر بازیکنان شده و آنها معتقدند اگر هر کسی در این شرایط به خاطر مسائل مالی، قهر کرده و پرسپولیس را ترک کند، قهرمانی از دست می‌رود اما برخی از هواداران بدون توجه به این شرایط، به راحتی از رفتار رادوشوویچ حمایت کرده و حق را به بازیکن می‌دهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بوژیدار رادوشویچ پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

به گزارش خبرنگار مهر، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

کد خبر 6085067 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!