Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  غلامرضا حشمتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر عنوان کرد: افزایش محسوس دما نسبت به سال‌های گذشته، کاهش بارندگی‌ در سال‌های اخیر که منجر به کاهش ۵۰ درصدی ذخایر آب نیروگاه‌های برق آبی کشور شده است و همچنین شیوع گسترده استفاده از دستگاه‌های استخراج رمز ارز‌های غیر مجاز، تامین برق را در کشور با مشکل مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به صورت غیرمجاز به کمبود انرژی در استان بوشهر دامن زده است، افزود: تا کنون هزار و ۸۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در استان کشف شده است که هر یک دستگاه معادل یک کولر گازی برق مصرف می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: در این شرایط همزمان با اقدام‌های توسعه‌ای برای افزایش ظرفیت شبکه تفاهم‌نامه‌هایی نیز با بخش‌های مختلف اداری، تجاری و مسکونی منعقد شد تا با هدف تامین برق پایدار، مشترکان همکاری لازم و موثری را با شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر داشته باشند.

حشمتی با تشکر از همکاری میان شرکت برق و صداو سیمای بوشهر گفت: انتظار داریم صدا و سیمای بوشهر مانند پیش، در زمینه الگوی مصرف برق به منظور ترویج  استفاده بهینه از انرژی برنامه‌سازی کند.

بیشتر بخوانید

بیش از هزار و ۴۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بوشهر کشف شد دستگاه‌های استخراج رمز ارز یکی از عوامل افزایش مصرف برق

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز گفت: صدا و سیما به عنوان رسانه‌ای‏ فراگیر همواره از تمام ظرفیت‌های خود برای فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف بهینه انرژی  استفاده کرده است.

سید حسین ناظر افزود: در این زمینه با توجه به آغاز تابستان برنامه‌های متنوعی برای مصرف بهینه برق تدارک دیده شده که امید است به مدیریت مصرف کمک کند.

او بیان کرد: صدا و سیما آماده همکاری در زمینه پخش برنامه‌های مختلف شرکت برق در زمینه‌های آگاهی بخش و آموزشی است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمبود برق خاموشی ماینر رمز ارز گرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ هزار انشعاب آب در لرستان مجاز شد

یاسر اکبریان  با اشاره به فعالیت گروه رصد و پایش شرکت آب و فاضلاب در تمام نقاط استان اظهار کرد: این تعداد انشعاب غیرمجاز با فعالیت شبانه روزی گروه رصد و پایش بخش مشترکان شناسایی شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نیز تعداد یک‌هزار انشعاب غیرمجاز در استان شناسایی شده است، افزود: پس از شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز روند تبدیل آنها به مجاز آغاز شده و بیشترین انشعاب غیرمجاز متعلق به بخش مرکزی شهرستان خرم‌آباد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: با شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز گامی اساسی در راستای حذف آنها برداشته می شود چرا که باعث تضیبع حقوق دیگران است و شبکه آب استان را دچار اختلال کرده و مشکلاتی در زمینه میزان مصرف و تولید آب به وجود می‌آورد.

اکبریان ادامه داد: شهروندان می‌توانند انشعاب‌های غیرمجاز آب را از طریق سامانه ۱۲۲ به شرکت آب و فاضلاب اطلاع دهند.

بیش از ۶۱۰ هزار مشترک آب در لرستان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۱۳ هزار هکتار از اراضی دولتی در البرز
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • رشد ۵۸ درصدی مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در البرز
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار اراضی کشاورزی البرز
  • ۱۱ صیاد غیرمجاز حلوا سفید در آب‌های قشم دستگیر شدند
  • ۱۲ هزار انشعاب آب در لرستان مجاز شد
  • دستگاه قضائی مازندران با متخلفان صدور غیرمجاز تغییر کاربری برخورد جدی کنند
  • استمرار روند اجرای طرح شناسایی و طرد اتباع غیرمجاز در بوشهر
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در سرخه