Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرد: نامه منتشر شده تحت عنوان دستورالعمل اجرایی اولویت تزریق واکسن کووید ۱۹ جعلی می‌باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نامه صادره با امضاء معاون بهداشت وزارت بهداشت خطاب به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پیرامون دستورالعمل اجرایی اولویت تزریق واکسن کووید ۱۹ که در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده جعلی بوده و این معاونت چنین نامه‌ای صادر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت بهداشت وزارت بهداشت از هموطنان عزیز تقاضا دارد اخبار و اطلاعیه‌های پیرامون واکسیناسیون کووید ۱۹ را فقط از طریق رسانه‌های رسمی کشور و پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت پیگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کووید 19 واکسن ایرانی واکسن کرونا شایعه وزارت بهداشت وزارت بهداشت کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین های وزارت جهاد کشاورزی در خدمت نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اهداف کلان این معاونت در سال جاری، تأمین بیش از ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهرها برای طرح نهضت ملی مسکن را یکی از اقدامات شاخص این معاونت برشمرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، شناسایی و تأمین زمین برای طرح‌های ملی مسکن، صیانت از حقوق دولت در ارتباط با اراضی شهری، تأمین منابع مالی مورد نیاز برای اجرای طرح‌های ملی مسکن، واگذاری اراضی به گروه‌های هدف دولت بر اساس قوانین و مقررات و مبارزه با فساد در حوزه زمین با بهره‌گیری از فناوری اطلاعات را از اهداف اصلی این معاونت عنوان کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات شاخص این معاونت تحویل و تحول اراضی ملی واقع در حریم شهرها در راستای تفاهم‌نامه مشترک با وزارت جهاد کشاورزی در اجرای ماده ۹ قانون جهش تولید مسکن است، گفت: تاکنون بیش از ۴۹۰ هزار هکتار زمین ملی از جهاد کشاورزی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

کد خبر 6079166

دیگر خبرها

  • اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان
  • شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد
  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۳ سازمان سینمایی منتشر شد
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • زمین های وزارت جهاد کشاورزی در خدمت نهضت ملی مسکن