Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی با انجام یک بازی ملی دیگر که روز سه شنبه در جام ملتهای آمریکای جنوبی برگزار می شود، به رکورد تعداد بازی ملی علی دایی خواهد رسید.

به گزارش طرفداری بعد از اصلاحاتی که توسط فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال در تعداد بازی ملی افراد باشگاه صد تایی ها انجام شد، تعداد بازی ملی علی دایی از ۱۴۹ به ۱۴۸ تقلیل یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل مسی هم در بازی های اخیر تعداد بازی ملی خود را به ۱۴۷ رساند. حالا در بازی آتی آرژانتین در مسابقات کوپا آمریکا، برابر بولیوی که بامداد سه شنبه برگزار خواهد شد، تعداد بازی ملی مسی هم به ۱۴۸ بازی خواهد رسید و از این حیث تعداد بازیهای او با علی دایی مساوی خواهد شد، به عبارتی در ۲ هفته متوالی رکورد علی دایی هم با رونالدو و هم با مسی ۲ اسطوره شگفت انگیز دنیای فوتبال مساوی خواهد شد.

لیونل مسی ۳۴ ساله این فرصت را خواهد داشت که بازیهای ملی خود را تا نزدیک ۱۸۰ بازی ملی افزایش دهد همان طور که رونالدو هم فرصت رساندن بازیهای ملی خود به مرز عدد ۲۰۰ را دارد.

حالا نام دایی بار دیگر زنده خواهد شد و این درست زمانی است که او در هفته گذشته هم با رسیدن رونالدو به رکوردش یک بار نام خود را در تمام جهان بر سر زبان ها انداخته بود.

تا قبل از بامداد سه شنبه که لیونل مسی تعداد بازی های ملی اش را با علی دایی برابر کند، شاید کریس رونالدو پرتغالی با زدن یک گل دیگر به بلژیک در بازی یکشنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ از شهریار بگذرد و به تنهایی رکورددار گلزنی جهان باشد، لیونل مسی هم شاید بامداد سه شنبه در بازی مقابل بولیوی استراحت کند و با چند روز تاخیر در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا با دایی مساوی شود اما هر چه هست شهریار فوتبال ایران یک بار دیگر بر سر زبان ها افتاده است. 

به قول دایی، رکوردها برای شکستن است و آنچه برای ما تا ابد باقی می ماند، علاقه مان به دایی و افتخارمان به اوست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تعداد بازی ملی لیونل مسی خواهد شد علی دایی سه شنبه مسی هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی معوقه از رقابت‌های لیگ برتر بیست و سوم هم امروز مقابل سپاهان و ذوب‌آهن برگزار شد که طلایی پوشان با نتیجه یک بر صفر برنده آن شدند.

با برگزاری این دیدار معوقه حالا تعداد بازی‌های هر 16 تیم حاضر در مسابقات به 23 مسابقه رسیده و همه تیم‌ها در این تعداد بازی شرایط یکسانی دارند.

با یکسان سازی شرایط تیم‌ها از نظر تعداد بازی و اتمام بازی‌های معوقه، حالا رقابت در لیگ برتر جذاب‌تر خواهد شد. تیم‌های لیگ برتری حالا هرکدام 7 بازی در مسابقات دارند که در این بازی‌ها برای ارتقای جایگاه خود تمام تلاش شان را به کار خواهند کرد.

بی‌شک رقابت‌های لیگ برتر از این پس می‌تواند جذاب‌تر از قبل دنبال شود؛ رقابت در بالا و پایین جدول برای قهرمانی و بقا و حتی جنگ تیم‌های میانه جدولی برای کسب رتبه‌ای بهتر در پایان فصل می‌تواند مسابقات زیبایی را پیش روی علاقه‌مندان به فوتبال در ایران قرار بدهد.

دیگر خبرها

  • خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است / زیرنویس فارسی
  • گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه (18 آوریل، 2007) / فیلم
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد
  • گل زیبای لیونل مسی با پیراهن بارسلونا به منچستریونایتد (2019/4/16) / فیلم